МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестові завданняДисципліна „ Інформаційне забезпечення управління” Спеціальність 5.02010501 “Діловодство” Тема 2.Інформація у процесах управління Лекція : Характеристика управлінської інформації 1. Якість інформації можна визначити як сукупність властивостей: а) що не потребують її обов'язкового використання для задоволення певних потреб; б) що забезпечують її використання для задоволення певних потреб; в) що забезпечують її використання для задоволення будь-яких потреб; г) що не пов'язані із задоволенням потреб. 2. До загальних характеристик якості інформації в процесах управління належать: а) періодичність надходження; б) спонтанна відповідність; в) необов'язкова наочність; г) обов'язкова стислість. 3. Наочність і зрозумілість представлення управлінської інформації необхідне з метою: а) естетичного сприйняття; б) ергономічного сприйняття; в) уникнення помилок в процесі прийняття рішення; г) відповідності форми представлення суті питання. 4. Цінність управлінської інформації - це комплексний показник її якості: а) для задоволення потреб системи управління організацією; б) для задоволення потреб споживачів організації; в) для задоволення потреб конкурентів організації; г) для задоволення потреб виробничих підрозділів організації. 5. У вартість інформації необхідно включити: а) робочий час працівників виробничих підрозділів; б) фактичні витрати, пов'язані з продажем продукції; в) фактичні витрати, пов'язані з аналізом ринку; г) робочий час керівників і підлеглих, витрачений на збирання інформації. 6. Прагматичний аспект оцінки управлінської інформації пов'язаний з її цінністю і корисністю для: а) ефективного управління персоналом; б) ефективного продажу продукції; в) ефективного виробничого процесу; г) прийняття ефективного управлінського рішення. 7. Несвідоме спотворення інформації означає, що дві сторони комунікаційного процесу: а) залежать від фізичних перешкод на шляху передачі інформації; б) не помічають своїх помилок і сприймають недостовірну інформацію як достовірну; в) сприймають фонову інформацію як релевантну; г) фальсифікують інформацію. 8. Інтегрований підхід до поєднання технології менеджменту з сучасними інформаційними технологіями зумовлений тим, що: а) управління - це процес управління виробництвом; б) управління - це процес управління персоналом; в) управління - це процес цілеспрямованого перетворення інформації; г) управління - це процес використання сучасних інформаційних технологій. 9. До причин семантичних бар'єрів в процесі комунікацій належать: а) різниця в одязі та зовнішньому вигляді; б) різниця в рівні професійної підготовки; в) фізичні перешкоди на шляху поширення інформації; г) свідоме і несвідоме спотворення інформації. 10. Прагматичні властивості інформації виявляються тільки за наявності: а) комп'ютерних інформаційних технологій; б) інформаційної системи; в) єдності інформації (об'єкта), користувача і цілі управління; г) певних потреб в інформації. 11. Фальсифікація інформації - це: а) несвідоме приховування правдивої та подання неправдивої інформації; б) свідоме приховування неправдивої інформації; в) свідоме приховування правдивої інформації; г) свідоме приховування правдивої та подання неправдивої інформації. 12. Прагматична міра інформації визначає: а) корисність інформації для досягнення користувачем поставленої цілі; б) тезаурус, що враховує в явній формі роль приймача інформації; в) кількість символів (розрядів) у повідомленні; г) властивість «інформаційної тари», яка містить інформацію. 13.Інформаційний шум може розглядатися у таких аспектах: а) як усунення перешкод на шляху розповсюдження інформації; б) як випадкова перешкода на шляху розповсюдження інформації; в) як повідомлення, не потрібне суб'єкту; г) як повідомлення, потрібне суб'єкту. 14. До завдань інформаційних технологій в управлінській діяльності належить: а) формування альтернативних варіантів рішень; б) вибір стратегії організації; в) формування текстової та графічної інформації; г) визначення особливостей мотивації персоналу.
Читайте також:
|
||||||||
|