МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Роль і місце задач у початковому курсі математики. Функції текстових задач у процесі навчання математики.ТЕМА№11-14: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ ЛЕКЦІЯ 19-27
ПЛАН 1. Роль і місце задач у початковому курсі математики. Функції текстових задач у процесі навчання математики. 2. Поняття "задача". Система текстових задач у початковому курсі математики. 3. Класифікація простих задач на групи. 4. Складена задача. Складові процесу розв'язування задач. 5. Методика роботи над задачами окремих типів. 6. Методика роботи над задачами з логічним навантаженням. Література А; 1. Богданович М., Козак М., Король Я. Методика викладання математики в початкових класах: Навчальний посібник. - 2-ге вид., перероб. і доп. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2001.- С.243 -296. 2. Байтова М. О., Бельтюкова Г. В., Полевщикова О. М. Методика викладання математики в початкових класах. - К.: "Вища школа", 1977.-С. 158-217. 3. Методика начального обучения математике / Под ред. Столяра А. А. и Дрозда В. Л. - Минск; "Вьтшейшая школа", 1988. - С. 158 - 207. 4. Богданович М. В. Методика розв'язування задач у початковій школі. -К.: "Вища школа", 1991. - 183 с. Б: 1. Карапузова Н. Д., Багрій Н. І., Гібалова Н. В. Задачі з логічним навантаженням як засіб розвитку математичних здібностей. Методичний посібник. - Полтава: ПО1ПОПП, 1998. - 53 с. 2. Розв'язування математичних задач у початкових класах: 36. ст./ Под ред. Т.Н.Хмари. - Київ.: Рад школа., 1986. - 96 с. 3. Богданович М. В. Математичні джерельця. - К.: Веселка, 1988. – 168 с. 4. Узорова О. В. 3000 задач та прикладів з математики. К.: Видавництво "Школа", 1999.-222 с.
Навчання математики у початковій школі, як відомо, виконує три основні функції освітню, виховну, і розливальну. У школі І ступеня вирішальне значення для реалізації цих завдань має діяльність учнів, спрямована на розв'язування задач. Задачі взагалі мають величезну роль у житті людини, визначають і спрямовують усю її діяльність. У початковому курсі математики задачний матеріал займає основне місце, адже на його засвоєння відводиться близько 50 % навчального часу, відведеного на вивчення математики. Задачі розв'язуються майже на кожному уроці і складають майже половину усіх домашніх завдань з математики. Для ознайомлення з новим видом задач відводиться окремий урок. Функції задач у початковій школі: Навчальні. Формування системи математичних знань, умінь і навичок; ознайомлення з певними математичними поняттями і закономірностями; з'ясування взаємозв'язків між словом і символом. Розвивальні. Формування науково-теоретичного, наукового стилю мислення; оволодіння прийомами розумової діяльності (операції аналізу, синтезу, конкретизації, порівняння, абстрагування); розвиток абстрактного та логічного мислення; формування умінь висловлювати судження і міркування. Виховні. Зв'язок навчання з життям; ознайомлення з фактами дійсності та формування світогляду; формування свідомого ставлення до навчання; формування вольових, моральних якостей, естетичних почуттів. 2. Поняття "задача". Система текстових задачу початковому курсі математики. Математична задача - вимога обчислити, побудувати, довести що-небудь, що стосується кількісних відношень і просторових форм, створених людським розумом на основі знань про навколишній світ. Систему задач початкового курсу математики складають, в основному, текстові арифметичні сюжетні задачі. Арифметична задача - вимога знайти числове значення деякої величини, якщо дано числові значення інших величин і існує залежність, що пов'язує ці величини як між собою, так і з шуканою. Текстова задача - задача, яка відображає конкретну життєву ситуацію. Сюжетна задача - задача, у якій описується кількісний бік якихось явищ, а знаходження невідомого зводиться до виконання певних арифметичних дій. Структура арифметичної задачі така: текст (чи зміст) задачі становлять умова і запитання задачі. Задача.У бідоні 9 л молока, а в каструлі на б л менше. Скільки літрів молока у бідоні і каструлі разом? - це текст (зміст) задачі. У бідоні 9 л молока, а в каструлі на 6 л менше. - це умова задачі. Скільки літрів молока у бідоні і каструлі разом? – це запитання задачі. Крім того, у початковій школі зустрічаються задачі: на побудову, найпростіші доведення, завдання логічного характеру. Читайте також:
|
||||||||
|