МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Застосованих для імітації різних харчових продуктів
Нижче наведено перелік модельних розчинів, що імітують різні харчові продукти.
Тривалість контакту виробів із модельними розчинами τм виявляється в залежності від часу контакту харчових продуктів τп:
τп 10 хв 2 год 2 год – 48 год більше 2 діб τм 2 год 1 доба 3 доби 10 діб
Температурні режими перебування виробів у контакті з модельними розчинами встановлюють у залежності від умов зберігання харчових продуктів: а) харчовий продукт упакований і зберігається за кімнатної температури – вироби заливають модельними розчинами кімнатної температури і витримують за кімнатної температури необхідний час; б) харчовий продукт упакований гарячим і зберігається за кімнатної температури (сюди належать також гарячі напої: молоко, кава, чай тощо) – вироби заливають нагрітими до 80О С модельними розчинами і витримують за кімнатної температури необхідний час. Для одержання певних даних про гігієнічні властивості знову досліджуваних полімерних матеріалів необхідно в практиці санітарно-хімічних досліджень застосовувати сучасні надійні і високочутливі методи аналізу, що дозволяють визначати малі кількості хімічних речовин у воді, модельних середовищах і харчових продуктах. Питання про можливість застосування полімерного матеріалу для виготовлення тари, призначеної для упаковки і зберігання питної води і харчових продуктів, слід вирішувати передусім на основі даних про міграцію з нього мономерів, пластифікаторів, стабілізаторів і інших речовин у повітря та рідкі середовища. Про міграцію хімічних речовин із полімерного матеріалу можна міркувати: 1) за зміною органолептичних властивостей середовища (кольору, прозорості, запаху, смаку); 2) за інтегральними показниками (концентрацією йонів гідрогену – рН середовища, окиснюваністю); 3) за результатами кількісного визначення речовин, які перейшли в харчові продукти або імітуючі їх середовища. При вивченні зміни органолептичних властивостей і визначенні інтегральних показників необхідно забезпечити повну герметичність посуду, в якому одержують витяжку, бо за підвищених температур термостатування (37 °С, 60 °С, 90 °С) можна спостерігати значні розбіжності між паралельними отриманими витяжками, а також невідповідність між витяжками при різних температурах через летючість окремих компонентів пластмас. При настоюванні полімерного матеріалу кількість води (або імітуючого розчину) повинна бути такою, щоб під час досліду між рідиною і притертою пробкою повітряний простір був мінімальним. Питання для самоконтролю 1. Гігієнічні переваги полімерних матеріалів. 2. Хімічні речовини рецептури синтетичних полімерів. 3. Завдання санітарно-хімічного аналізу пластмас. 4. Гігієнічна оцінка пластмас харчового призначення. 5. Характеристика модельних розчинів, що імітують різні харчові продукти.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|