МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контрольні запитання і завданняЗміст звіту Порядок виконання роботи Опис лабораторної установки Лабораторний макет імітує систему передачі інформації з використанням сьомиелементного коду Хемінга та містить у собі кодувальний пристрій, імітатор лінії зв'язку, пристрій виправлення помилок і пристрої індикації переданої, прийнятої та виправленої інформації. Функціональна схема лабораторного макету (рисунок 1.1) нанесена на лицьовій панелі макета.
Рисунок 1.1 – Схема електрична функціональна лабораторного макету
Макет системи передачі інформації працює в такий спосіб: у пристрої, що кодує, формується кодова комбінація. При цьому, до чотирьох інформаційних символів додаються три контрольних, які формуються в результаті перевірки на парність за вищенаведеними правилами. Щоб закодувати деяке число, потрібно набрати його інформаційні біти а3, а5, а6, а7, розташованими в пристрої кнопками. Після встановлення кнопками переданого числа в пристрої, що кодує, автоматично здійснюється три перевірки на парність і виробляються контрольні символи відповідно до правила (1.5). Інформаційні символи відображуються на табло ІНФОРМАЦІЙНІ БІТИ, закодована кодова комбінація – на табло КОДОВА КОМБІНАЦІЯ. При необхідності введення спотворень на певних позиціях кодової комбінації це робиться відповідними кнопками КАНАЛУ ЗВ'ЯЗКУ. При введенні спотворень варто пам’ятати, що кожний із семи символів коду Хемінга передається по своєму каналі. Прийнятий сигнал записується в регістрі пам'яті декодувального пристрою, та відображується на табло ДЕКОДОВАНА ІНФОРМАЦІЯ, і далі проводяться перевірки на парність. У першу перевірку включаються символи, що перебувають на позиціях 1, 3, 5, 7, у другу - на позиціях 2, 3, 6, 7, у третю - на позиціях 4, 5,6, 7. У підсумку перевірки формується двійкове контрольне число, кожен розряд якого є результатом однієї з перевірок, та відображується на табло СИНДРОМ. Воно, за умови однократної помилки, безпосередньо вказує номер спотвореного біту.
Виконуючи роботу, необхідно досліджувати: - Передачу по системі неспотвореної інформації, передаючи повідомлення із числа отриманих у домашньому розрахунковому завданні, а також задані викладачем. - Проходження в системі передачі інформації кодових комбінацій за п. 1.4.1, з однократною помилкою спочатку в інформаційних символах, а потім у контрольних. - Проходження в системі передачі інформації кодових посилок за п. 1.4.1 при введенні двократної помилки в інформаційні символи, контрольні символи та у їх комбінацію.
У звіті приводяться: структурна схема лабораторного макета; результати розрахунків, зроблених до виконання лабораторної роботи відповідно за пп. 1.2.1 - 1.2.7; результати експериментальних досліджень за пп. 1.4.1 - 1.4.3.
1. Приведіть класифікаційну таблицю коригувальних кодів. 2. У чому складається сутність виявлення та виправлення помилок? 3. Що таке надлишковість і як вона вводиться в процес кодування? 4. Що така кодова відстань і як вона пов'язана із здатностями коду виявляти та виправляти помилки? 5. Що таке некоректовані помилки і чому дорівнює імовірність їх появи? 6. Об’ясніть загальний принцип побудови систематичних кодів. 7. Як визначається необхідне число контрольних символів у комбінації систематичного коду? 8.Чим характеризуються коди Хемінга? 9. Покажіть процес формування контрольних символів у коді Хемінга. 10. Покажіть зв'язок контрольного числа із номером спотвореної позиції у кодовій комбінації.
Читайте також:
|
||||||||
|