МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Узагальнена структура багатоканальної системи зв’язкуБАГАТОКАНАЛЬНІ СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ ЛЕКЦІЯ 11 Задачі для самостійного розв’язання Задача 1. Визначити необхідну потужність сигналу на вході оптимального приймача амплітудно-модульованих сигналів, якщо задані верхня частота передаваного повідомлення , пік-фактор повідомлення , глибина модуляції , середня квадратична помилка відтворення . Спектральна густина нормального білого шуму в тракті приймача .
Задача 2. Визначити необхідну потужність сигналу на вході оптимального приймача частотно-модульованих сигналів, якщо задані верхня частота передаваного повідомлення , пік-фактор повідомлення , індекс модуляції , середня квадратична помилка відтворення . Спектральна густина нормального білого шуму в тракті приймача .
Задача 3. Визначити необхідну потужність сигналу на вході оптимального приймача цифрового сигналу з амплітудною модуляцією, якщо задані верхня частота передаваного повідомлення , число рівнів квантування , середня квадратична помилка відтворення . Спектральна густина нормального білого шуму в тракті приймача .
Задача 4. Визначте необхідне відношення сигнал/шум на вході оптимального приймача АМ сигналів, якщо задані значення відносної середньої квадратичної помилки відтворення неперервних повідомлень d, пікфактор повідомлення kп і коефіцієнт глибини модуляції mАМ.
ВИСНОВКИ: В результаті отриманих рішень чисельних прикладів і задач підтверджені теоретичні положення про те, що найвища (потенційна) завадостійкість досягається при слідкуючому прийманні неперервних сигналів на фоні нормального "білого" шуму. Цифрові методи передачі неперервних повідомлень забезпечують більш високу якість відтворення в порівнянні з аналоговими при однакових співвідношеннях сигнал / шум.
Мета –вивчення основних принципів побудови і застосування багатоканальних систем передавання інформації, методів ефективного ущільнення і поділу каналів, основних інформаційно – технічних характеристик цих систем. В лекції будуть розглянуті наступні питання: 1. Узагальнена структура багатоканальної системи зв’язку. 2. Системи зв’язку із частотним поділом каналів. 3. Системи зв’язку із часовим поділом каналів. Завданням багатоканальних систем зв'язку є передача повідомлень від багатьох джерел одночасно. Узагальнена структурна схема багатоканальної радіосистеми передачі інформації РТСПІ представлена на мал.1. Повідомлення , сформовані від джерел подаються на канальні модулятори й модулюють канальні сигнали, вироблювані генератором канальних сигналів ГКС. Нам виході канальних модуляторів формуються модульовані канальні сигнали які поєднуються в груповий сигнал пристроєм об'єднання УО. Груповий сигнал надходить на спільний модулятор СМ і модулює несучу, вироблювану передавачем Пер. Малюнок
Прийнятий сигнал піддається обробці (підсиленню, фільтрації, і т.д. ) у лінійній частині приймача Прм і демодулюється в спільному демодуляторі СД. Виділена оцінка групового сигналу надходить на селектори канальних сигналів СКС, кожний з яких виділяє з відповідний модульований канальний сигнал. У ряді випадків для функціонування СКС необхідні селекторні сигнали, вироблювані генератором селекторних сигналів ГСС. Оцінки модульованих канальних сигналів демодулюються в канальних демодуляторах КД, у результаті чого виділяються оцінки повідомлень , що надходять до одержувачів повідомлень . Канальні модулятори, генератор канальних сигналів і пристрій об'єднання утворюють на передавальній стороні пристрій ущільнення каналів ПУК. Селектори канальних сигналів, генератор селекторних сигналів і канальні демодулятори утворюють пристрій поділу каналів ППК на приймальній стороні. У багатоканальних СПІ для передачі повідомлень від багатьох джерел використовується один спільних тракт (вхід СМ - вихід СД), що, як правило, є найбільш коштовною частиною СПІ. Тому передача декількох повідомлень за допомогою багатоканальних СПІ економічно більш доцільне, ніж створення окремих СПІ для передачі кожного повідомлення. У багатоканальних СПІ модульовані канальні сигнали наділяються такими ознаками, щоб у прийомної частини їх можна було розділити. При цьому найпоширеніші лінійні методи , коли СКС є лінійними пристроями з постійними або змінними параметрами, а ПО - лінійний суматор. Відомі також інші методи поділу каналів. При лінійному поділі каналів груповий сигнал являє собою суму модульованих канальних сигналів: . Необхідною й достатньою умовою виконання є умова поділу сигналів - лінійна залежність модульованих канальних сигналів або їх ортогональність.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|