Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пример 12.1

Решить плоскую раму, представленную РЅР° СЂРёСЃСѓРЅРѕРє 12.7.

Данная рама дважды статически неопределима. На рисунок 12.7 показаны три из большого числа возможных эквивалентных систем. Остановимся на первой системе и запишем для нее канонические уравнения

РРёСЃСѓРЅРѕРє 12.7.

Коэффициенты этих уравнений вычислим способом Верещагина. Для этого построим эпюры изгибающих моментов от распределенной нагрузки и единичных сил. Перемножая эпюры согласно индексам коэффициентов, находим

Подставляя эти значения коэффициентов в канонические уравнения и решая их, получаем

.

Суммируя ординаты эпюры «P» с ординатами эпюры «1», умноженными на , и эпюры «2», увеличенными в раз, строим суммарную эпюру изгибающих моментов MΣ.

Р?згибающий момент РІ текущем сечении горизонтального участка находим РїРѕ формуле (12.8):

.

Приравнивая нулю производную , устанавливаем, что эта функция имеет экстремум при , причем .


Читайте також:

  1. Пример 10.2
  2. Пример 10.3
  3. Пример 12.2
  4. Пример 12.3
  5. Пример 12.5
  6. Пример 12.6
  7. Пример 13.1
  8. Пример 13.2
  9. Пример 15.2
  10. Пример 15.3
  11. Пример 3.1




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Пример 12.2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.