Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пример 12.6

Определить усилие в тягах и построить суммарную эпюру изгибающих моментов для рамы, представленной на рисунок 12.17, если Iz=Fa2/3.

Вследствие симметрии рамы относительно вертикальной оси усилия в тягах будут равны по величине и симметричны по направлению. Эквивалентная система и эпюры от заданной нагрузки и единичных сил показаны на рисунок 12.17.

РРёСЃСѓРЅРѕРє 12.17.

Вычисляя коэффициенты канонического уравнения δ1P+δ11X1=0 по формуле

,

получаем

Следовательно, нормальные силы в тягах .

Суммарная эпюра приведена на рисунок 12.17. Там же приведены значения нормальных сил N в тягах.


12. Устойчивость сжатых стержней. Продольный изгиб

 


Читайте також:

  1. Пример 10.2
  2. Пример 10.3
  3. Пример 12.1
  4. Пример 12.2
  5. Пример 12.3
  6. Пример 12.5
  7. Пример 13.1
  8. Пример 13.2
  9. Пример 15.2
  10. Пример 15.3
  11. Пример 3.1




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пример 12.5 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.