Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пример 15.2

Пример 15.1

В котором из двух одинаковых стержней, отличающихся только материалом возникнут большие динамические напряжения (рисунок15.4)?

РРёСЃСѓРЅРѕРє 15.4.

,

.

Таким образом, (kд)Ст>(kд)Al и динамические напряжения больше в стальном стержне.

В котором из двух стержней, сделанных из одного материала возникнут большие динамические напряжения (рисунок 15.5)?

РРёСЃСѓРЅРѕРє 15.5.

В данном случае имеет место продольный растягивающий удар. Перемещение нижнего концевого сечения от статически приложенной силы Q будет

,

а второго стержня

.

Следовательно,

,

,

то есть напряжения в первом стержне больше, чем во втором.


Читайте також:

  1. Пример 10.2
  2. Пример 10.3
  3. Пример 12.1
  4. Пример 12.2
  5. Пример 12.3
  6. Пример 12.5
  7. Пример 12.6
  8. Пример 13.1
  9. Пример 13.2
  10. Пример 15.3
  11. Пример 3.1




Переглядів: 546

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вертикальный удар | Пример 15.3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.