Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оцінка економічного ефекту рекламної кампанії

Визначення економічної ефективності реклами зводиться до таких розрахунків:

1) Визначається додатковий товарообіг під впливом реклами(Т) за формулою

,

 

де - середньоденний товарообіг дорекламного періоду, грн;

- приріст середньоденного товарообігу за рекламний і післярекламний періоди, %;

- кількість днів обліку товарообігу в рекламному й післярекламному періодах;

 

2) розраховується економічний ефект (Е) проведеної рекламної кампанії за формулою

 

,

 

де - додатковий товарообіг під впливом реклами, грн;

- торговельна надбавка на товар у відсотках до ціни реалізації;

- витрати на рекламу, грн;

- додаткові витрати з приросту товарообігу, грн.

 

Ефективність реклами, яка розміщення на транспорті, можна визначити за формулою

 

,

 

де К1 - К4 - коефіцієнти контактів з рекламою;

Рп - кількість пішоходів;

пАа - середня кількість автомобілів;

тАтр - середня кількість транспортних засобів;

Ртр - кількість пасажирів усередині транспортного засобу з рекламою.

 

Для зіставлення економічної ефективності витрат на проведення різних рекламних заходів необхідно визначити їх рентабельність.

Рентабельність рекламування товару (Р) визначають за формулою

,

де П – прибуток, отриманий від рекламування товару, грн;

М – витрати на рекламу даного товару, грн.

 

Певну цінність під час аналізу ефективності рекламної кампанії можуть дати такі допоміжні показники торговельної ефективності:

1) приросту обсягу збуту за період, що пройшов після рекламної кампанії;

2) відношення приросту обсягу продажів товару до суми витрат на його рекламу;

3) відношення приросту прибутку, отриманого після рекламної кампанії, до суми рекламних витрат;

4) динаміка рівня рекламних витрат у загальному обсязі продажів;

5) витрати на рекламу, що припадають на 1000 споживачів, які були під впливом усіх видів реклами;

6) витрати на рекламу, що припадають на 1000 споживачів, які були під впливом даних засобів реклами;

7) кількість покупок даного товару, які викликані його рекламою, та ін.

Зі сказаного вище можна зробити висновок про те, що контроль реклами, навіть на рівні рекламної служби фірми, має тактичний характер, вимагає досить високого рівня компетентності співробітників, зусиль і коштів. Тому проведення заходів контролю реклами економічно доцільно тільки при досить високих обсягах рекламних витрат.

 



Читайте також:

  1. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  2. PR-технології у виборчій кампанії.
  3. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  4. Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.
  5. Альтернативні теорії макроекономічного регулювання
  6. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  7. Альтернативність ресурсів і проблема економічного вибору
  8. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  9. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  10. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  11. Аналіз рейтингових підходів і оцінка інвестиційної
  12. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.




Переглядів: 1301

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи оцінки ефективності реклами | Організаційна культура як інструмент менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.