Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дивізіональна організаційна структура, спрямована на споживача

В організація, які випускають великий асортимент товарів, застосовують дивізіональну структуру, яка спрямована на споживача. За цією структурою підрозділи підприємства групуються навколо певних груп споживачів

Наприклад, ви­давництва (великі) мають підрозділи, що видають літературу для дорослих, підрозділи дитячої літератури, підручники для ВУЗів і технікумів. Кожний підрозділ діє як окрема компанія (має свої відділи маркетингу, виробничі, фінансові). Комерційні банки обслуговують приватних осіб, фірми, організації, фонди, трастові фірми і т. ін. Виробничі організації працюють з оптовими торговими організаціями, з крамницями, які торгують в роздріб (рис. 8).

Переваги та недоліки ті самі, що і в дивізіонально-продуктовій структурі, відмінність лише в тому, що цілі різні.

 

 

Рис. 8. Структура управління, яка орієнтована на споживача

 


Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  4. Будова систем: підсистема, елемент, структура, зв'язок.
  5. Бюджетне обмеження й можливості споживача
  6. Бюджетне обмеження споживача
  7. Важливість товару для споживача
  8. Валютні системи : поняття, структура, призначення.
  9. Вартість Internetу для підприємств-користувачів. Internet-технології та формування бізнес-фокусу споживача.
  10. Верховна Рада України: структура, функції, порядок формування та взаємодії з іншими органами влади.
  11. Вибір споживача з ординалістських позицій
  12. Вибір споживача за ординалістською теорією.




Переглядів: 889

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Дивізіонально-регіональна організаційна структура

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.