Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Тема 14. Критерії ефективності діяльності організації

Дії менеджерів по управлінню нелояльною неформальною групою.

Спочатку необхідно спробувати привернути увагу привернути на свою сторону представників нелояльної групи, провести переговори, роз’яснення свою позицію, в обмін на співробітництво запропонувати кращі умови роботи, підвищення в посаді, інші пільги. Якщо це не дало бажаних результатів, менеджер може діяти таким чином.

1. В управлінні нелояльною групою застосовувати принцип "розділяй і володій". Групу можна розділяти по часу і місці праці, умовам виконання завдань, оцінці роботи і винагороді, відношенню керівництва до різних членів групи.

2. Демонструвати групі безперспективність її діяльності встановити жорсткий контроль і фіксувати всі порушення підлеглих. Дати можливість зрозуміти всім співробітникам, що ви негативно відноситесь до неформального лідера групи.

3. Показати групі неможливість досягнення її цілей (які суперечать цілям організації). Для цього: ставити перед групою складні, незручні, невигідні, неконкретні завдання, які заводять її в тупик; не забезпечувати всім необхідним для виконання завдань; визначати жорсткі терміни виконання розпоряджень; принижувати заслуги учасників групи і т.д.

4. Об’єднувати почуття належності до групи з невдоволеними, утомленістю, незручностями, негативними емоціями, створити "групу розколу", стимулювати вихід людей з групи.

5. Постаратися законно позбавитися від найбільш нелояльних членів групи, особливо від її деструктивного неформального лідера. Зробити це можна кількома способами:

а) за допомогою адміністративних заходів: звільнення, переведення на інше місце праці, ізоляції неформального лідера від групи;

б) зміни характеру і спрямованості деструктивного лідерства, використання можливостей і авторитету лідера на користь організації: наближення до керівництва, призначення на керівну посаду;

в) перехоплювання основних функцій деструктивного неформального лідера керівником організації, реалізація керівником важливих потреб групи, які намагався задовольняти неформальний лідер;

г) за допомогою підриву репутації лідера, його компроментації перед колективом. Це може бути досягнуто за рахунок коректного, але постійного показу на зборах, нарадах низької професійної компетенції лідера, сумнівності його моральних якостей, неперспективності дій, до яких він спонукає колег.

Всі запропоновані заходи менеджер повинен використовувати без порушення чинного законодавства.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  5. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  6. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  7. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  8. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  9. Автоматизація метрологічної діяльності
  10. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  11. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  12. Аксіоми безпеки життєдіяльності.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Неформальні групи | Організаційна ефективність: сутність, види та підходи до її визначення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.