Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тести на визначення гнучкості

Зміст та методика МПК за фізичними якостями підростаючого покоління

ІІ

Крім стану здоров'я, зросто-вагових показників і деяких функціональних даних для найбільш повної характеристики фізичного стану дошкільнят важливо визначення їх фізичної підготовленості. Рівень фізичної підготовленості відображає в першу чергу ефективність організації процесу фізичного виховання в результаті впровадження програм, здоров'язберігаючих технологій та інновацій. Питанню контролю над динамікою фізичної підготовленості дітей вихователь має приділяти в своїй роботі найпильнішу увагу.

Фізична підготовленість дітей характеризується сукупністю сформованих рухових навичок і основних физичних якостей.

Фізичними (руховими) якостями називаються окремі якісні сторони рухових можливостей дитини, її рухові здібності. Вони виявляються в конкретних діях - основних рухах (ходьбі, бігу, стрибках, лазіння, метанні), ігрових, спортивних заняттях.

Одна і та ж якість може визначати успіх у виконанні різних дій. Наприклад, здатність до швидкості рухів дозволяє швидко бігати, плавати, їздити на велосипеді. А короткі за часом силові напруги необхідні в стрибках, лазінні, при метанні предметів.

Фізичні якості у дітей проявляються через рухові навички та вміння, а вони, у свою чергу, обумовлені достатнім рівнем їх розвитку. Ці дві сторони рухової функції тісно взаємопов'язані і взаємозумовлені. Якщо формування рухових навичок у дітей закріплюється при низькому рівні розвитку рухових якостей, то надалі це може призвести до закріплення дитиною неправильних навичок виконання руху.

Для виконання ряду рухів дітям дошкільного віку необхідний певний рівень розвитку швидкості, спритності, сили, витривалості. Без цього рухам дітей, незважаючи на їх різноманття, не вистачає економічності, доцільності, вони не можуть проявити повністю наявний резерв можливостей організму.

Рівень фізичної підготовленості багато в чому відображає можливості функціональних систем організму. Кращі показники фізичних якостей (наприклад, швидкості) відзначаються при хорошому функціональному стані організму, на сприятливому емоційному тлі. У свою чергу при накопиченні в організмі втоми або при негативних емоціях помітно знижуються частота руху ний і їх швидкість, рухова реакція сповільнюється, збільшується число неточних рухів, особливо складно координованих.

Об'єктивність оцінки фізичної підготовленості у багато визначається знанням вікових особливостей і закономірностей розвитку у дошкільнят моторної сфери, в т. ч. фізичних якостей. Найбільш важливими з цих особливостей є їх обумовленість незавершеністю формування фізіологічних структур організму та наявність у динаміці фізичного розвитку дитини чувствітельних до зовнішніх впливів періодів. Характерними для дошкільнят вважаються також велике мінливість пропорцій тіла і нерівномірність розвитку функціональних систем організмі. Все це диктує необхідність реалізації строго відповідають можливостям дітей методів навчання і діагностики розвитку рухових навичок і фізичних якостей.

Характеристика основних фізичних якостей.

До числа основних фізичних якостей відносять гнучкість, різніі види витривалості, силові якості (м'язову силу), швидкісні якості (швидкість), їх поєднання (швидкісно-силові якості), спритність, а також координаційні здібності.

Визначення рівня фізичної підготовки дошкільників

Гнучкість визначає ступінь рухливості опорно-рухового апарату і має особливе значення для здоров'я. Здатність виконувати повороти і кругові рухи в суглобах тіла засвідчує позитивний фізичному стані людини. Показником гнучкості служить найбільша амплітуда руху,яку визначають у лінійних і кутових одиницях

Обладнання: гімнастична лава, вертикальна вимірювальна шкала. Тест призначений для дітей від 3 до 7 років.

Нахил тулуба вперед. Дитина виконує нахил тулуба вперед із зімкнутої стійки (п’яти та носки разом), стоячи на лаві (висота її 20 см). При випрямлених колінах верхня частина тіла нахиляється вперед. Необхідно якнайнижче нахилитися вперед за межі носків ніг. Крайнє положення слід утримувати протягом 2 с.

На передньому краю лави вертикально закріплена вимірювальна шкала в сантиметрових поділках. Нульова відмітка – рівень у положенні стоячи – знаходиться на рівні ніг.

Вимірюється максимальна для дитини величина нахилу. Якщо дитина нахилилася за нульову відмітку, то ставиться результат (у см) із знаком «+», якщо дитина не дотяглася до нульової відмітки на лавці, то ставиться результат (у см) із знаком «– ».

Оцінна глибини нахилу визначається в сантиметрах візуально. Дитина виконує три спроби підряд (з табл. 10 співвідноситься краща з них). Дітей слід страхувати (підтримувати за майку зі спини).

Таблиця 10

Середні показники нахилу тулуба вперед у дошкільників, см

Вік Стать Середні показники нахилу тулуба вперед
Високий рівень Середній рівень Низький рівень
Бали: 5
3 роки Хлоп. 6-2
  Дівч. 8-3
3р. 6міс. Хлоп. 6-2
  Дівч. 8-3
4 роки Хлоп. 7-3
  Дівч. 9-4
4р. 6міс. Хлоп. 7-3
  Дівч. 9-4
5 років Хлоп. 8-4
  Дівч. 10-5
5р. 6міс. Хлоп. 8-4
  Дівч. 10-5
6 років Хлоп. 9-5
  Дівч. 11-6
6р. 6міс. Хлоп. 9-5
  Дівч. 11-6

 

Швидкість- здатність людини здійснювати рухові дії в максимально короткий відрізок часу. Вона відноситься до числа консервативних, тобто таких що важко розвиваються, якостей людини. Розвиток швидкості багато в чому залежить від природних даних, часто пере даються у спадок.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  6. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  7. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  8. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  9. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  10. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  11. Беззондові (непрямі) тести.
  12. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.




Переглядів: 2658

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метання тенісних м'ячів або торбинок з піском на дальність. | Тести на визначення швидкості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.089 сек.