МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тести на визначення швидкостіШвидкості рухів кистю руки. Обладнання: секундомір, чистий аркуш паперу,олівець. У дитини перевіряють частоту рухів кистю руки за 5. Вона бере в руки загострений олівець, перед нею на стіл кладуть чистий аркуш паперу. За командою "Руш!" вона ставить з максимальною швидкістю крапки на аркуші паперу у довільному порядку. За командою "Стій!" рухи припиняються. Тест повторюється три рази. Зіставляється кращий результат з показниками табл. 6.
Таблиця 6 Середні показники частоти рухів кистю руки
Стрибки на місці. Обладнання: секундомір, аркуш цупкого паперу. Дитина виконує стрибки на місці поштовхом обох ніг за 5с (за секундоміром). Вона приймає зімкнуту стійку –п’яти та носки разом, руки на поясі, в середині кола (обруч, який покладено на підлогу). На відстані 5-8 см від її голови тримають аркуш цупкого паперу. За сигналом "Руш!" дитина стрибає на місці відштовхуючись обома ногами з максимальною швидкістю, торкаючись головою аркуша паперу. За командою "Стій!" рух через 5 с припиняється. Фіксується кращий результат з трьох спроб і зіставляється з показниками табл. 7 Таблиця 7 Середні показники стрибків на місці у дошкільників
Біг на дистанцію 10 м. Тест призначений для дітей від 4 до 7 років. Обладнання: секундомір, 2 стояки для старту і фінішу, крейда, розмічена бігова доріжка. Тест можна проводити з двома учасниками на біговій доріжці. Тест проводиться двома вихователями на біговій доріжці завдовжки не менше 30 м, шириною 2-3 м, з піщаним або асфальтовим покриттям. На лінії старту і лінії фінішу встановлюються 2 стояки. Дитина починає розганятися за 10 м так, щоб набрати максимальну швидкість до лінії старту. Помічник вихователя стоїть строго на лінії старту. В мить, коли дитина порівнялася з лінією старту, помічник робить різку відмашку прапорцем. За цим сигналом вихователь, що стоїть на лінії фінішу, включає секундомір і тієї миті, коли дитина перетнула лінію фінішу, секундомір вимикає. Біг на дистанцію 30 м. Тест призначений для дітей від 4 до 7 років. Обладнання: 2 стояки або прапорці, 2 секундоміри, розмічена бігова доріжка. На ділянці дошкільного закладу вибирається пряма асфальтована або щільно утрамбована доріжка шириною 2-3 м, завдовжки не менше 40 м. Тест можна проводити на стадіоні. На доріжці стояками або прапорцями відмічається лінія старту і лінія фінішу. Розташування лінії старту і фінішу повинне бути таке, щоб сонце не світило в очі дитині, яка біжить. Тестування проводять 2 вихователі, один із прапорцем – на лінії старту, інший із секундоміром – на лінії фінішу. За командою «Увага!» двоє дітей підходять до лінії старту і приймають стартову позу стоячи – «Високий старт». Звучить команда «Марш!» і дається відмашка прапорцем. У цей час вихователь, котрий стоїть на лінії фінішу, включає секундомір. Діти починають біг на дистанцію. Під час бігу не слід квапити дитину, коректувати її біг, підказувати елементи техніки. Відмашка прапорцем повинна чітко даватися вихователем збоку від стартуючих дітей. Під час перетину фінішної лінії секундомір вимикається. Час фіксується вихователем, котрий стоїть на лінії фінішу. «Човниковий біг» 3 на 10 м. Тест призначений для дітей 4-7 років. Обладнання: секундомір, кубик (5 см), крейда. Тест проводиться на рівному майданчику завдовжки не менше 15 м, на якому кресляться 2 паралельні лінії на відстані 10 м одна від одної. На кожній межі наносяться 2 кола діаметром 0,5 м із центром на межі. За командою «Увага!» дитина підходить до стартової лінії. За командою «Марш!» дитина біжить до кубика, покладеного в коло навпроти, піднімає його, біжить назад до стартової лінії і кладе кубик у порожнє коло. Потім повертається назад. Ураховується час від команди «Марш!» до моменту повернення на фініш. Кидати кубик не дозволяється. При порушенні цього правила призначається друга спроба. Виконується одна спроба. Сила. Ця якість е результатом прояву функціональних особливостей нервово-м’язового апарату на вплив зовнішнього середовища. Опимальний розвиток м’язової сили є необхідним компонентом всебічного фізичного розвитку дітей. Він стимулює функції багатьох систем та органів, сприяє формуванню рухових навичок і правильної постави дошкільників. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|