n Діагностичнафункція відіграє важливу роль ми первинному етапі казкотерапії. Вона дозволяє витичити стан дитини і поставити основну мету для Подальшої роботи.
n Прогностичнафункція казок полягає в тому, що Ми можемо побачити не тільки сьогодення людини, і заглянути в її майбутнє. Цієї мети ми можемо досягти, аналізуючи казки разом із дитиною, даючи відповіді на її запитання. У кінцевому результаті завдяки цій функції нам відкриються особливості поведінки дитини, бачення нею навколишнього світу істратегії своєї подальшої поведінки.
n Виховна функція допомагає нам за допомогою простихсюжетів і яскравих, барвистих образів навчити дитину простих істин, виховати в ній якості та властивості особистості, що потрібні їй в певний момент длярозв'язання ситуації, що склалася, і знадобляться в подальшому житті.
Коригувальна функція є тим кінцевим результатом,який ми хочемо отримати наприкінці казкотерапії. Вона полягає в заміні небажаної поведінки на необхідну
До функцій психокорекційної казки можна віднести наступні:
• Казка заповнює пропуски індивідуальної історії дитини і доповнює її загальнолюдською інформацією.
• Казка дозволяє актуалізувати моменти особистої історії, що витісняються клієнтом.
• Казка дозволяє сформувати новий погляд на ситуацію і перейти на новий рівень її усвідомлення, моделюючи конструктивніше відношення і поведінку.
• Казка відображає внутрішній конфлікт дитини і дає можливість роздумувати над ним.
• Казка є символічним «буфером» між дитиною і психологом . Завдяки цьому опір дитини згладжується і енергія прямує на роздум.
• Казка служить альтернативною концепцією сприйняття неоднозначних життєвих ситуацій.
• Казка формує Віру в позитивний дозвіл проблеми (правда, для того, щоб це побачити, часто потрібна відійти від стереотипів буденної свідомості).