МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТАПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ДОШКІЛЬНОЇ УСТАНОВИПравила роботи з аутичними дітьми Правила роботи з тривожними дітьми Правила роботи з агресивними дітьми 1. Бути уважним до потреб дитини. 2. Демонструвати модель неагресивної поведінки. 3. Бути послідовним у покараннях дитини, карати за конкретні вчинки. 4. Покарання не повинні принижувати дитини. 5. Навчати прийнятним способам виразу гніву. 6. Надавати дитині можливість проявляти гнів безпосередньо після фру-струючої події. 7. Навчати розпізнавати власний емоційний стан і стан людей. 8. Розвивати здібність до емпатії. 9. Розширювати поведінковий репертуар дитини. 10. Відпрацьовувати навички реагування в конфліктних ситуаціях. 11. Учити брати відповідальність на себе. Корекційна робота із тривожним та сором’язливими дітьми полягає у тому, що для початку фахівець повинен систематично приходити в групу, проводити спостереження, розмовляти з педагогом, вихователем, проводити ігри і брати в них участь. 1. Уникайте змагань і будь-яких видів робіт, що вимагають швидкості. 2. Не порівнюйте дитину з іншими. 3. Частіше використовуйте тілесний контакт, вправи на релаксацію. 4. Сприяйте підвищенню самооцінки дитини, частіше хваліть її, але так, щоб вона знала, за що. 5. Частіше звертайтеся до дитини на ім’я. 6. Демонструйте зразки упевненої поведінки, будьте у всьому прикладом для дитини. 7. Не пред’являйте до дитини завищених вимог. 8. Будьте послідовні у вихованні дитини. 9. Робіть дитині якомога менше зауважень. 10. Використовуйте покарання лише в крайніх випадках. 11. Не принижуйте дитину, караючи її. Аутизм — це медичний діагноз і, звичайно ж, ставити його має право тільки фахівець. Проте, якщо у ДНЗ перебуває аутична дитина то практичний психолог у роботі з нею повинен враховувати ряд правил. 1. Приймати дитину такою, якою вона є. 2. Враховувати інтереси дитини. 3. Суворо дотримуватися певного режиму і ритму життя дитини. 4. Виконувати щоденні ритуали (вони забезпечують безпеку дитині). 5. Навчитися уловлювати щонайменші вербальні і невербальні сигнали дитини, що свідчать про її дискомфорт. 6. Частіше бути присутнім у групі або класі, де займається дитина. 7. Якомога частіше розмовляти з дитиною. 8. Забезпечити комфортну обстановку для спілкування й навчання. 9. Терпляче пояснювати дитині значення її діяльності, використовуючи чітку наочну інформацію (схеми тощо). 10. Запобігати перевтомлюваності дитини.
Важливим напрямом роботи практичного психолога дошкільного навчального закладу є психологічна просвіта педагогів, батьків. Для реалізації даного напряму діяльності рекомендуємо використовувати різноманітні форми роботи: засідання психолого-педагогічного клубу, випуск психологічної газети закладу, виступи на педрадах, батьківських зборах, "круглих столах", психолого-педагогічних консиліумах, лекціях з проблем виховання дітей дошкільного віку тощо. Зміст просвітницької роботи практичного психолога у дошкільному закладі освіти великою мірою визначається віком дітей. Адже для кожного віку мають місце свої характерні особливості та проблеми психічного розвитку, які вимагають уваги з метою попередження їх загострення. Так, практичний психолог дошкільного навчального закладу, здійснюючи просвітницьку роботу з вихователями та батьками, обов’язково має акцентувати їхню увагу на важливості урахування психологічних новоутворень дошкільного віку та їх вплив на подальший розвиток дитини. Орієнтовна тематика: 1. Вікові особливості дошкільника; 2. Психологічні основи забезпечення гармонійного розвитку дітей; 3. Особливості адаптації дітей до дошкільного закладу; 3. Підготовка дитини до навчання у школі; 4. Психологічні основи спілкування з батьками. Читайте також:
|
||||||||
|