МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підстави і порядок відкриття виконавчого провадженняВідкриття виконавчого провадження - це початкова стадія процедури примусового виконання рішення суду або іншого органу (посадової особи), за допомогою якої державний виконавець, керуючись нормами Закону України „Про виконавче провадження", повинен пересвідчитись у наявності підстав для відкриття виконавчого провадження та за наслідками цієї перевірки у триденний строк прийняти рішення про відкриття провадження або відмовити у його відкритті. Раніше існував також інститут відкладення відкриття виконавчого провадження, однак в процедурі реформування виконавчого провадження, з 28 серпня 2003 року цей інститут скасовано через недоцільність існування останнього. Відкриття виконавчого провадження - це також юридичний факт, що тягне за собою настання адміністративно-правових відносин (відповідних прав та обов'язків) як між сторонами виконавчого провадження, так і між сторонами і посадовими особами органів державної виконавчої служби. До моменту відкриття виконавчого провадження жодна виконавча дія з примусового виконання рішення не може бути здійснена, що гарантує сторонам виконавчого провадження відправлення процедури виконавчого провадження лише у межах передбаченого Законом процесу. Виконавчий документ, що потрапляє до канцелярії органу ДВС, повинен бути переданий діловодом начальнику цього органу не пізніше наступного дня після його отримання канцелярією, і у той самий день має бути переданий начальником відповідного органу ДВС підлеглому державному виконавцю. Державний виконавець зобов'язаний прийняти виконавчий документ і відкрити виконавче провадження, якщо не закінчився строк пред'явлення виконавчого документа і цей документ відповідає вимогам, передбаченим Законом, та пред'явлений до виконання до відділу ДВС за належним місцем виконання рішення (за належною територіальністю та підвідомчістю). Державний виконавець у триденний строк з дня надходження до нього виконавчого документа виносить постанову про відкриття виконавчого провадження. У разі, якщо рішення суду допущене до негайного виконання, державний виконавець має відкрити провадження за таким документом не пізніше наступного дня після отримання виконавчого документа (до речі, інших особливостей процедури примусового виконання рішення суду, що допущене до негайного виконання, - строки виконання, черговість задоволення вимог стягувачів, порядок звернення стягнення на майно - Закон України „Про виконавче провадження" не передбачає). В постанові встановлюється строк для добровільного виконання рішення, який не може перевищувати семи днів, а рішень про примусове виселення боржника - п'ятнадцяти днів, причому державний виконавець попереджає боржника про примусове виконання рішення після закінчення встановленого строку зі стягненням з нього виконавчого збору і витрат, пов'язаних з провадженням виконавчих дій, передбачених Законом. Визначаючи строк для добровільного виконання рішення, державний виконавець має виходити з загальних засад цивільного законодавства - справедливості та розумності, оскільки строк в один-два дні, встановлений для добровільного виконання рішення, фактично унеможливить його добровільне виконання, і певним чином порушить права боржника. Про правильність такої позиції свідчить і судова практика, згідно якої судами неодноразово визнавалися неправомірними дії державного виконавця по встановленню строку для добровільного виконання рішення у один-два дні, через нереальність виконання рішення у такий напрочуд скорочений термін. Тому, з урахуванням строків поштового обігу, строк для добровільного виконання рішення суду повинен встановлюватися не менше 3-4 днів. Виконавчий документ, виданий на підставі рішення, яким надана відстрочка виконання, приймається державним виконавцем до виконання лише після закінчення терміну відстрочки в межах строку, встановленого для пред'явлення цього виконавчого документа. Одразу слід завважити, що строк відстрочки не входить до загального строку пред'явлення виконавчого документа до виконання, тому строк пред'явлення виконавчого документа має розпочинатися з моменту закінчення відстрочки виконання. Читайте також:
|
||||||||
|