Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дослідження структури вузла другого рівня ієрархії

мережі УДППЗ «Укрпошта»

На підставі дослідження структури центру оброблення та перевезення пошти УДППЗ «Укрпошта» побудовано структурну схему зазначеного виробничого підрозділу, яку наведено на рисунку 1.

Як випливає з рисунку 1, центру оброблення та перевезення пошти УДППЗ «Укрпошта» складається з таких виробничих підрозділів:

– цех обміну поштовими одиницями;

– цех оброблення письмової кореспонденції:

– цех оброблення посилочної пошти;

– цех оброблення друкованих періодичних видань;

– цех оброблення міжнародної пошти.

Цех обміну пошти призначений для здійснення обміну пошти між цехами оброблення пошти та поштовим транспортом і складається з таких дільниць:

– дільниця обміну поштовими одиницями, які пересилаються компактними групами (контейнера, палети) з магістральними поштовими маршрутами;

– дільниця обміну поштовими одиницями, які пересилаються розсипом (мішки, ящики, посилки) з обласними, міськими та сільськими (районними) поштовими маршрутами.

На магістральних маршрутах перевезення пошти здійснюється компактними групами у поштових колісних складних контейнерах КПС-400 вантажопідйомність яких складає 350 кг.

Таким чином для обміну пошти з магістральними поштовими маршрутами використовується окрема дільниця оснащена платформою, що розміщена на одному рівні із кузовом автомобіля. В якості магістрального транспорту використовується автомобілі великої вантажопідйомності.

 


Цех обміну поштовими одиницями
Магістральні поштові маршрути     Дільниця обміну поштовими одиницями з магістральними маршрутами     Дільниця обміну поштовими одиницями з обласними, міськими та сільськими (районними) маршрутами Обласні, міські, сільські (районі) поштові маршрути

Цех оброблення друкованих періодичних видань Цех оброблення письмової кореспонденції Цех оброблення посилочної пошти Цех оброблення міжнародної пошти
Дільниця оброблення газет Дільниця оброблення журналів Дільниця оброблення простої письмової кореспонденції Дільниця оброблення рекомендованої письмової кореспонденції Дільниця оброблення посилок Дільниця оброблення страхових поштових одиниць Дільниця оброблення міжнародної письмової кореспонденції (експорт) (Рі-2) Дільниця оброблення міжнародної письмової кореспонденції (імпорт) (Рі-1) Дільниця оброблення дрібних пакетів (Рі-3) Дільниця оброблення міжнародних посилок та відправлень з оголошеною цінністю (Рі-7)
Робочі місця для виділення напрямів, що відповідають районам власної області та областям України Робочі місця для виділення напрямів, що відповідають відділенням поштового зв’язку власного обласного центру Робочі місця для виділення напрямів, що відповідають районам власної області та областям України Робочі місця для виділення напрямів, що відповідають відділенням поштового зв’язку власного обласного центру Робочі місця для виконання операцій лицювання, попереднього сортування та штемпелювання вихідної простої письмової кореспонденції Робочі місця для виділення напрямів, що відповідають районам власної області та областям і обласним центрам України Робочі місця для виділення напрямів, що відповідають відділенням поштового зв’язку власного обласного центру Робочі місця для виділення напрямів, що відповідають районам власної області та областям і обласним центрам України Робочі місця для виділення напрямів, що відповідають відділенням поштового зв’язку власного обласного центру
                             

 

Рис. 1. Узагальнена технологічно-структурна схема вузла другого рівня ієрархії мережі (обласний вузол)УДППЗ «Укрпошта»

на прикладі ЦОПП Одеської дирекції


 

 

На обласних та районних маршрутах перевезення пошти здійснюється розсипом (посилки, мішки зі страховою поштою, письмовою кореспонденцією та друкованими виданнями).

Таким чином дільниця обміну з обласними, районними, міськими та сільськими поштовими маршрутами оснащена типовими вікнами обміну ТООП-Л-2, які оснащені стрічковими транспортерами ТВС-5-2. На обласних поштових маршрутах використовують автомобілі середньої вантажопідйомності, а на районних, сільських та міських – малої вантажопідйомності.

 


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  3. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  4. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  5. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  8. Адаптивні організаційні структури управління.
  9. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  10. Актуальність дослідження
  11. Алгоритм дослідження кон’юктури
  12. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.




Переглядів: 606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як слухати й конспектувати лекцію. | Продукція поштового зв'язку та її облік

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.