МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне значення одержаних результатівТипові помилки при визначенні наукової новизни 1. Новизна підмінюється актуальністю теми, її практичною і теоретичною значущістю. 2. У роботі стверджується, що дане питання вивчається вперше, однак це не відповідає дійсності (краще: в такому аспекті, в таких умовах раніше не розглядалося). 3. Висновки до розділу мають характер констатації і є самоочевидними твердженнями, які не потребують доказу. 4. Немає зв'язку між отриманими раніше і новими результатами (спадкоємності). Практичне значення одержаних результатів — складова вступу, один із основних критеріїв оцінювання дисертації як кваліфікаційної роботи. Опонент оцінює науковий результат здобувача щодо значущості його праці для науки і практики та зазначає можливі конкретні шляхи використання результатів дослідження. Тому практичне значення висновків дисертації має бути чітко сформульоване здобувачем. Якщо окремі результати дисертації вже впроваджено, необхідно підтвердити це документально. Перспективи впровадження теж вказують із зазначенням масштабів і місця використання. Впроваджувати можна як теоретичні, так і практичні результати дисертації, що мають самостійне значення. Обов'язково має бути впроваджено те, що вказано у висновках дисертації. Слід завчасно продумати можливі форми використання результатів дисертації. У дисертації, що має теоретичне значення, треба подати відомості про наукове використання результатів досліджень або рекомендації щодо їх використання, а в дисертації, що має прикладне значення, — відомості про практичне застосування одержаних результатів або рекомендації щодо їх використання. Зазначаючи практичну цінність одержаних результатів, необхідно подати інформацію щодо ступеня готовності до їх використання. Даючи оцінку практичної значущості вибраної теми, слід знати, що ця значущість залежить від характеру конкретного наукового дослідження. Якщо дисертація має методологічний характер, то її практична значущість може полягати в публікації основних результатів дослідження на сторінках монографій, підручників, наукових статей; у наявності авторських свідоцтв, актів про впровадження результатів дисертації на практиці; в апробації результатів дослідження на науково-практичних конференціях і симпозіумах; у використанні наукових розробок у навчальному процесі закладів освіти; участі в розробці державних і регіональних програм розвитку тієї чи іншої галузі; використанні результатів дисертації для підготовки нових нормативних і методичних документів. Практична значущість дисертації методичного характеру може виявитись у наявності науково обґрунтованих і апробованих результатами експериментів методів і засобів вдосконалення економічного, технічного або соціального розвитку країни. Сюди ж відносять дослідження з обґрунтування нових і розвитку діючих систем, методів і засобів того чи іншого виду діяльності. Необхідно дати короткі відомості щодо впровадження результатів досліджень із зазначенням назв організацій, в яких здійснена їх реалізація, форм реалізації та реквізитів відповідних документів. До основного тексту слід додатково помістити документи (акт, довідка), що підтверджують практичне використання отриманих автором результатів. Розрізняють декілька рівнів використання результатів дисертації, яка має прикладне значення: 1) на міжнародному рівні (продано ліцензії); 2) на міжгалузевому рівні; 3) у масштабах галузі; 4) у межах установи (підприємства). Практичне значення дисертації може втілюватися в таких формах: а) включення матеріалів дослідження в державні стандарти України (ДСТУ), інструктивно-методичні матеріали відповідних міністерств і відомств, підтверджені відповідними документами; б) рішення міністерства (відомства) про значущість результатів дослідження для науки, техніки, культури, про шляхи практичного використання виконаної роботи, про подальший розвиток досліджень за даним напрямом; в) рішення методичного центру про завершеність дослідження і подальше практичне використання його результатів; г) акт навчального закладу про впровадження висновків і результатів дисертації в навчальний процес (навчальний план, програма, методична розробка, підручник, навчальний посібник); д) практичне використання результатів дослідження як мінімум в одній установі (організації, закладі, на підприємстві), підтверджене відповідним документом (актом) із зазначенням досягнутого соціокультурного чи іншого ефекту і шляхів подальшого практичного використання (термін впровадження, очікуваний ефект). Важливо зазначити соціальний, економічний і (або) науково-технічний ефект, отриманий на основі впровадження результатів дисертації. Впровадження оформляється актом, який підписується керівником установи, де використані матеріали дисертації, із зазначенням конкретних результатів дисертаційної роботи та отриманого ефекту. Обов'язково вказується дата. Копії актів, засвідчені вченим секретарем спецради, подаються в додатках до дисертації. Читайте також:
|
||||||||
|