МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Географічна структура зовнішньої торгівлі України товарами за 2010 рікТоварна структура зовнішньої торгівлі України Основні торговельні партнери України. Коефіцієнт відносної експортної спеціалізації Країни, що домінують у світовому експорті товарів Показники участі країни у міжнародній торгівлі Сучасні тенденції розвитку міжнародної торгівлі. Глобальним напрямком розвитку зовнішньої торгівлі протягом ХХ-ХХІ ст. є лібералізація. Водночас країни (передовсім розвинені) намагаються отримати більш вигідні саме для них умови. Останніми десітиріччями прискорюются темпи росту торгівлі в усіх регіонах світу, включаючи найбідніші країни та перехідні економіки. В умовах глобалізації різко загострюється конкуренція на світових ринках товарів та послуг, посилюється регіоналізація міжнародної торгівлі та відповідна сегментація світового ринку. Посилюється включеність країн у світову економіку та інтернаціоналізація торгівлі. Найбільша частина світової торгівлі припадає на внутрішньофірмовий обіг. (млрд. долл.)
Світова економічна криза, що розпочалась у 2008 р., негативно позначилась на обсягах світового експорту (передовсім США, Японії та ЄС). Серед чинників, що заважають підвищенню конкурентоспроможності товарів перехідних економік на світовому ринку, слід відзначити: низьку інтенсивність внутрішньої конкуренції, застарілу технологію виробничих процесів, недостатній рівень розвитку внутрішнього та міжнародного маркетингу, відносну слабкість процесів генерування та впровадження інновацій. Для характеристики масштабів участі країни у міжнародній торгівлі застосовуються такі показники: Квес = Ек / Ес, де Ек – питома вага товару в експорті країни; Ес – питома вага товару в світовому експорті. Якщо ВЕС>1, то галузь або товар вважаються міжнародно-спеціалізованими. 2) Коефіцієнт внутрішньогалузевої міжнародної спеціалізації: Квмс = (Е-І)/(Е+І), де Е – експорт, І – імпорт. 3) Зовнішньоторговельний оборот: сума експорту, реекспорту, імпорту та реімпорту. 4) Зовнішньоторговельне сальдо: різниця між сумою експорту і реекспорту та сумою імпорту і реімпорту. 5) Експортна квота: Ek= E / ВВП 6) Імпортна квота: Іk = І / ВВП
Зовнішня торгівля України в останні роки розвивалася під впливом двох визначальних подій: членства у СОТ, набутого у 2008 р., та світової фінансово-економічної кризи (з 2008 р.).
Основні країни-партнери в експорті товарів: Російська Федерація, Туреччина, Iталiя, Білорусь, Польща, Німеччина, Iндiя, Китай, Казахстан. Основні країни-партнери в імпорті товарів: Російська Федерація, Китай, Німеччина, Польща, Білорусь, США, Iталiя, Туреччина.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|