Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура готовності менеджера до комунікативної діяльності.

Як методологічна основа формування комунікативної компетентності фахівця виступає концепція педагогіки індивідуальності О. Гребенюка, Т. Гребенюк []. Дана концепція реалізує ідею людинознавчої спрямованості в усіх сферах життєдіяльності, ідею формування людського в людині, а не тільки й не стільки особистості й особистісних якостей. Індивідуальність визначається основними її сферами:

- інтелектуальною,

- мотиваційною,

- емоційною,

- вольовою,

- предметно-практичною,

- саморегуляції

- й екзистенціальною.

Оскільки саме потреби й похідні від них трансформації – мотиви, інтереси, переконання, прагнення, потяги, бажання,ціннісні орієнтації тощо – представляють основу й рушійну силу людської поведінки, її спонукання й мету, ці потреби треба, на думку психологів (С. Рубінштейн, П. Симонов), розглядати як ядро індивідуальності, найістотнішу її характеристику.

Використання семантично-критеріального аналізу до поняття “комунікативна компетентність” дозволяє виділити у його складі професійно важливі ознаки якості менеджера. Це, передусім, такі: ефективність комунікативного процесу, ситуативна адаптивність, вміння успішно функціонувати в суспільстві, адекватне відображення соціальних об’єктів, ефективність у спілкуванні, високий рівень спілкування.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. V офісну частину – станцію менеджера
  4. V офісну частину – станцію менеджера.
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  7. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  8. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  9. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  10. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  11. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  12. Аналіз процесу і продуктів діяльності.




Переглядів: 705

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність комунікативної компетенції. | Поняття про імідж-само(ауто)презентацію менеджера.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.