МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Заняття ф.в. у межах розширення активного відпочинку.Самостійні тренувальні заняття. Схема Ранкова гігієнічна гімнастика.
Основне призначення – оптимізувати перехід від тривалого відпочинку до повсякденної діяльності. - активізація функцій організму; - подолання інерції спокою; - піднесення емоційного стану. Паралельно можна вирішувати такі завдання: - формування і збереження правильної постави; - розвиток гнучкості координаційних здібностей. Проте!!! РГГ не повинна викликати втому. 1) вправи, що “випрямляють” тіло (потягування, ще у ліжку …); 2) вправи що нефорсовано активізують кровообіг (повільні нахили, повороти голови (тулуба), напівприсіди …); 3) поступове збільшення амплітуди і темпу під час виконання нахилів, поворотів, обертів тулуба із супутніми рухами руками і ногами; 4) вправи з вираженими м’язовими зусиллями – неграничними - (…); 5) вправи на розтягування: пружні та махові рухи; 6) вправи, що активізують функції кардіо-респіраторної системи у межах аеробного режиму (ЧСС до 140-150 уд/хв); 7) вправи, що сприяють зниженню функціональної активності (…). Тривалість від 5-6 до 15 хвилин. Завдання: 1. Підтримання здоров’я, працездатності, оптимальної життєдіяльності. 2. Досягнення тренувального ефекту (молодь та діти займаються у спортивних секціях – індивідуальні домашні програми).
Завдання – підтримання нормального фізичного стану, працездатності, гарного настрою. Для розширення активного відпочинку рекомендується проводити: “Рухова перерва”; “Дні здоров’я”; туристичні походи.
Фізкультурна хвилинка За змістом фізкультурні хвилинки різноманітні, оскільки призначаються для конкретного впливу на ту чи іншу групу м’язів чи систему організму. Пропонуються такі різновидності фізкультурних хвилинок: ● фізкультурна хвилинка загального впливу (може використовуватися замість фізкультурної паузи, якщо немає можливості виконувати фізкультурну паузу); перша вправа пов’язана із випрямленням спини і відведенням плечей назад. Друга вправа – нахили чи повороти тулуба, третя – махові рухи; ● фізкультурна хвилинка для поліпшення мозкового кровообігу (включені в комплекс рухи головою здійснюють механічний вплив на стінки шийних кровоносних судин, підвищують їх еластичність). Подразнення вестибулярного апарату, пов’язані з виконанням цих рухів, викликають розширення кровоносних судин головного мозку, а дихальні вправи, особливо дихання через ніс, змінюють їх кровонаповнення. Комплекс вправ посилює мозковий кровообіг, підвищує його інтенсивність, а відповідно, полегшує розумову діяльність людини; ● фізкультурна хвилинка для зняття втоми з плечового поясу і рук (динамічні вправи з чергуванням напруження і розслаблення окремих м’язових груп плечового поясу і рук), поліпшує кровопостачання, знімає напруження; ● фізкультурна хвилинка для зняття втоми з тулуба і ніг (фізичні вправи для м’язів ніг, живота і спини) посилює венозний кровообіг у цих частинах тіла, чим сприяє попередженню розвитку застійних явищ крово- і лімфообігу; ● фізкультурна хвилинка ізометрична (складається із вправ в самоопорі і напруженні окремих м’язових груп), ефективно знімає стан гальмування з нервових центрів і активізує діяльність нервової системи, підвищуючи її працездатність).
Типові ознаки малих форм занять, що відрізняють їх від великих: 1. Відносно вузька спрямованість діяльності: тобто - вирішуються, як правило окремі конкретні завдання, реалізація яких не забезпечує кардинальних перспективних зрушень у стані учнів (контингенту) типовими є такі завдання: - помірна тонізація та пришвидшення впрацьовування організму під час переходу від стану спокою до повсякденної діяльності (РГГ, ввідна частина); - оптимізація оперативної працездатності та профілактика несприятливого впливу виробничої (навчальної) діяльності на організм (виробнича гімн., ФК – пауз, ФК - хвилин); - підтримання окремих сторін тренованості, що сприятиме підвищенню ефективності основних занять (домашнє завдання зі шкільного курсу ФВ). 2. Відносно невелика тривалість в часі; 3. Незначна диференційованість структури; - структура неначе згорнута: підготовча основна та заключна частини практично не виражені (ФК – пауза, - хв; виробнича гімнастика); 4. Відносно невисокий рівень функціональних навантажень. Методика побудови малих форм занять залежить від низки чинників: - рівня підготовленості; - віку; - зовнішніх факторів (t; ліміт часу …); - найбільше від конкретної спрямованості занять (специфіки вир. діяльності, виду уроку…); - місця у загальному режимі дня. Читайте також:
|
||||||||
|