МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПЕРЕЛІК ТЕМ ЛЕКЦІЙТЕМИ ТА ПОГОДИННИЙ РОЗКЛАД ЛЕКЦІЙ ВСТУП Лекція 3 Фонетика. Взаємодія звуків у процесі мовлення. Фонологія……16 ЗМІСТ Вступ.............................................................................................................................3 1 Теми та погодинний розклад лекцій......................................................................4 2 Перелік тем лекцій....................................................................................................5 Лекція 1 Вступ. Мовознавство як наука. Суть мови........................................5 Лекція 2 Походження мови. Історичний розвиток мов.................................11 Лекція 4 Лексикологія.......................................................................................24 Лекція 5 Лексико-семантична система мови..................................................29 Лекція 6 Фразеологія й етимологія..................................................................34 Лекція 7 Граматика. Способи вираження граматичних значень. синтетичні й аналітичні мови..............................................................................................40 Лекція 8 Граматичні категорії..........................................................................47 Лекція 9 Синтаксичні одиниці та категорії.....................................................51 Список літератури.....................................................................................................56
Курс вступу до мовознавства є фундаментальним навчальним предметом в системі професійної підготовки перекладачів-філологів. Курс навчання здійснюється з урахуванням принципу послідовності. При цьому повторення і систематизація матеріалу відбувається з урахуванням отриманих знань з нових тем. Матеріал подається в логічній послідовності, дотримуючись методологічних принципів: від простого до складного з поступовим наростанням складності матеріалу як лексичного, так і граматичного порядку Мета курсу: формування у студентів системи сучасних філологічних знань про структуру, закономірності та найважливіші аспекти мови. Курс передбачає виконання наступних завдань: · Оволодіти основною термінологією понятійного апарату загального мовознавства; · Засвоїти основні відомості про мову, її будову, структуру й систему, функції, зв’язки з іншими науками; · Отримати знання з теорії мовознавства, типології й генеалогії мов світу. У результаті вивчення предмету студент повинен знати: загальні відомості про · мову та мовознавство як науку; · природу й сутність мови; · її походження, закономірності розвитку й функціонування на різних історичних етапах; · походження й розвиток письма; · генеалогічну й типологічну класифікації мов; · структурні рівні та одиниці мови; вміти: · використовувати набуті знання у практиці мовного й іншомовного спілкування, перекладу і в науковому аналізі мовних явищ.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|