МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПЕРЕЛІК ТЕМ ЛЕКЦІЙТЕМИ ТА ПОГОДИННИЙ РОЗКЛАД ЛЕКЦІЙ ВСТУП Лекція 3 Фонетика. Взаємодія звуків у процесі мовлення. Фонологія……16 ЗМІСТ Вступ.............................................................................................................................3 1 Теми та погодинний розклад лекцій......................................................................4 2 Перелік тем лекцій....................................................................................................5 Лекція 1 Вступ. Мовознавство як наука. Суть мови........................................5 Лекція 2 Походження мови. Історичний розвиток мов.................................11 Лекція 4 Лексикологія.......................................................................................24 Лекція 5 Лексико-семантична система мови..................................................29 Лекція 6 Фразеологія й етимологія..................................................................34 Лекція 7 Граматика. Способи вираження граматичних значень. синтетичні й аналітичні мови..............................................................................................40 Лекція 8 Граматичні категорії..........................................................................47 Лекція 9 Синтаксичні одиниці та категорії.....................................................51 Список літератури.....................................................................................................56
Курс вступу до мовознавства є фундаментальним навчальним предметом в системі професійної підготовки перекладачів-філологів. Курс навчання здійснюється з урахуванням принципу послідовності. При цьому повторення і систематизація матеріалу відбувається з урахуванням отриманих знань з нових тем. Матеріал подається в логічній послідовності, дотримуючись методологічних принципів: від простого до складного з поступовим наростанням складності матеріалу як лексичного, так і граматичного порядку Мета курсу: формування у студентів системи сучасних філологічних знань про структуру, закономірності та найважливіші аспекти мови. Курс передбачає виконання наступних завдань: · Оволодіти основною термінологією понятійного апарату загального мовознавства; · Засвоїти основні відомості про мову, її будову, структуру й систему, функції, зв’язки з іншими науками; · Отримати знання з теорії мовознавства, типології й генеалогії мов світу. У результаті вивчення предмету студент повинен знати: загальні відомості про · мову та мовознавство як науку; · природу й сутність мови; · її походження, закономірності розвитку й функціонування на різних історичних етапах; · походження й розвиток письма; · генеалогічну й типологічну класифікації мов; · структурні рівні та одиниці мови; вміти: · використовувати набуті знання у практиці мовного й іншомовного спілкування, перекладу і в науковому аналізі мовних явищ.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|