Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕЛІК ТЕМ ЛЕКЦІЙ

ТЕМИ ТА ПОГОДИННИЙ РОЗКЛАД ЛЕКЦІЙ

ВСТУП

Лекція 3 Фонетика. Взаємодія звуків у процесі мовлення. Фонологія……16

ЗМІСТ

Вступ.............................................................................................................................3

1 Теми та погодинний розклад лекцій......................................................................4

2 Перелік тем лекцій....................................................................................................5

Лекція 1 Вступ. Мовознавство як наука. Суть мови........................................5

Лекція 2 Походження мови. Історичний розвиток мов.................................11

Лекція 4 Лексикологія.......................................................................................24

Лекція 5 Лексико-семантична система мови..................................................29

Лекція 6 Фразеологія й етимологія..................................................................34

Лекція 7 Граматика. Способи вираження граматичних значень. синтетичні й аналітичні мови..............................................................................................40

Лекція 8 Граматичні категорії..........................................................................47

Лекція 9 Синтаксичні одиниці та категорії.....................................................51

Список літератури.....................................................................................................56

 

 

Курс вступу до мовознавства є фундаментальним навчальним предметом в системі професійної підготовки перекладачів-філологів. Курс навчання здійснюється з урахуванням принципу послідовності. При цьому повторення і систематизація матеріалу відбувається з урахуванням отриманих знань з нових тем. Матеріал подається в логічній послідовності, дотримуючись методологічних принципів: від простого до складного з поступовим наростанням складності матеріалу як лексичного, так і граматичного порядку

Мета курсу: формування у студентів системи сучасних філологічних знань про структуру, закономірності та найважливіші аспекти мови. Курс передбачає виконання наступних

завдань:

· Оволодіти основною термінологією понятійного апарату загального мовознавства;

· Засвоїти основні відомості про мову, її будову, структуру й систему, функції, зв’язки з іншими науками;

· Отримати знання з теорії мовознавства, типології й генеалогії мов світу.

У результаті вивчення предмету студент повинен

знати: загальні відомості про

· мову та мовознавство як науку;

· природу й сутність мови;

· її походження, закономірності розвитку й функціонування на різних історичних етапах;

· походження й розвиток письма;

· генеалогічну й типологічну класифікації мов;

· структурні рівні та одиниці мови;

вміти:

· використовувати набуті знання у практиці мовного й іншомовного спілкування, перекладу і в науковому аналізі мовних явищ.

 

№ п/п Тема Денна форма навчання Заочна форма навчання
Курс лекцій Курс лекцій
Вступ. Мовознавство як наука. Суть мови  
Походження мови. Історичний розвиток мов  
Фонетика. Взаємодія звуків у процесі мовлення. Фонологія  
Лексикологія  
Лексико-семантична система мови    
Фразеологія й етимологія    
Граматика. Способи вираження граматичних значень. синтетичні й аналітичні мови    
Граматичні категорії    
Синтаксичні одиниці та категорії    
  Усього годин за семестр

 

 

 

 


Читайте також:

  1. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  2. Види лекцій
  3. Викладення лекційного матеріалу
  4. Віднімання переліків
  5. Відповідно до Наказу МОЗ та Держкомітету України по нагляду за охороною праці (95р.)Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі
  6. Друк переліку
  7. Електронний конспект лекцій
  8. Завдання лекційних занять
  9. І. ПРОСЛУХОВУВАННЯ ТА КОНСПЕКТУВАННЯ ЛЕКЦІЙ
  10. ІІ. МАТЕРІАЛИ ДО КУРСУ ЛЕКЦІЙ
  11. ІІI. Тематика лекцій
  12. ІІІ. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 618

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Науково-технічна діяльність у галузі ТЗІ | Ієрархічна система класифікаційних одиниць

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.