Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТА КОНТРОЛЕРОМ БАЗОВИХ СТАНЦІЙ

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗВ’ЯЗКУ МІЖ БАЗОВИМИ СТАНЦІЯМИ

 

У системі стільникового зв’язку базові станції розміщені рівномірно по всій території, що обслуговується. Оскільки системи зв’язку почали розвиватися, коли забудова місць вже сформувалася і прокладати нові магістральні кабельні лінії зв’язку дуже дорого, а потрібно передавати великі потоки інформації між базовими станціями та контролером базових станцій, під час створення стільникових систем зв’язку означені потоки були частково спрямовані по існуючих з’єднувальних лініях, а частково - по радіорелейних лініях зв’язку. Тому розглянемо деякі особливості радіорелейних систем передавання.

Радіорелейні системи – це системи зв’язку, які призначені для передавання значної кількості інформації на великі відстані по радіоканалах.

Радіохвилі в радіорелейних системах прямої видимості поширюються поблизу поверхні Землі, тому при розрахунку множника послаблення на інтервалах радіорелейних ліній необхідно враховувати спільний вплив тропосфери і земної поверхні. Вплив тропосфери полягає в рефракції радіохвиль і їхньому відбитті від шаруватих утворень і поглинань під час дощу. Близькість земної поверхні служить причиною відбиття й інтерференції радіохвиль, а також їхньої дифракції. При цьому характер впливу земної поверхні залежить від її електричних параметрів, від розміщення передавальної і приймальної антен, а також від рельєфу місцевості.

Дощ викликає послаблення, що має більший вплив, ніж гази, що утворюють повітря. Значення послаблення внаслідок дощу залежить від частоти радіосигналу і виду поляризації, інтенсивності дощу й меншою мірою від температури (рис. 12.1, 12.2.).

Рисунок 12.1 – Послаблення сигналу для горизонтальної поляризації

Рисунок 12.2 – Послаблення сигналу для вертикальної поляризації

 

Відбиття радіохвиль на межі “атмосфера – земна поверхня” виникає через різницю діелектричної проникності і питомої провідності двох середовищ. При влученні в приймальну антену прямих і відбитих хвиль відбувається їхня інтерференція. При цьому просторово-часові характеристики сумарної хвилі залежать від різниці ходу хвиль, що в умовах тропосферної рефракції має випадковий характер. Дифракція радіохвиль проявляється у вигляді обгинання ними височин земної поверхні й, незначною мірою, сферичної поверхні Землі.

У діапазоні частот понад 11 ГГц, що використовуються в ЦРРСП, не можна зневажати втратами в атмосфері (рис. 12.3) за рахунок поглинання в парах води й у кисні.

Щоб забезпечити радіорелейний зв'язок у межах прямої видимості, необхідно підняти антени над рівнем землі на вежах або щоглах. Висоти антенних веж залежно від довжини і профілю кожного інтервалу між сусідніми станціями можуть досягати 20...60 м. Коли станція розташована на природній височині, антени можуть бути встановлені на даху будинку, в якому знаходиться приймально-передавальне обладнання.

При побудові радіорелейних систем значна частина витрат пов'язана зі спорудженням антенних веж і фідерних трактів. Ці витрати швидко зростають зі збільшенням висоти веж, тому з погляду економічності на радіорелейних лініях бажано використовувати якомога нижчі вежі. Висоти веж залежать від необхідних висот підвісу антен, які, у свою чергу, вибираються за умови забезпечення заданих показників якості каналів передачі: нестійкості, рівня шумів та допустимих ймовірностей помилок.

 

mm/h

 

 

Рисунок 12.3 – Послаблення сигналу за рахунок поглинання

у водяній парі й у кисні

 

Приклад організації передавання інформації між елементами мережі показано на рис. 12.4, а діаграма рівнів на інтервалі РРЛ – на рис. 12.5

 

BSC – контролер базової станції;

BTS – базова станція;

DMF – кабельне обладнання;

DMR 18W– цифровий радіорелейний пристрій типу DMR 18W;

DN2 – динамічний вузловий пристрій;

MSC – комутатор стільникового зв'язку.

 


 

 
 

 


Рисунок 12.4 – Схема принципу використання радіорелейного обладнання типу DMR 18W у стільниковій мережі

 



Читайте також:

  1. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  2. Автоматизація гідроелектростанцій
  3. Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.
  4. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  5. Визначення базових умов для задоволення потреб покупців
  6. Вплив радіостанцій на лінії зв'язку
  7. Гребельно-дериваційні (змішані) схеми гідроелектростанцій
  8. Дериваційні схеми гідроелектростанцій
  9. Дистанційна трубка Т-7
  10. Дистанційне навчання.
  11. Дистанційне спостереження і керування
  12. Дистанційні технології навчання




Переглядів: 1080

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЙОГО ФУНКЦІЇ ТА МІСЦЕ РОЗТАШУВАННЯ | Опитування як метод збору інформації, його різновиди.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.