Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальне резервування

Рисунок 6.3 – Схема загального резервування

При загальному резервуванні основна і резервна системи підключені паралельно (рис. 4.3). Система виконує свої функції, якщо роботоздатні основна або одна із резервних систем. Всі елементи основної і резервної систем мають загальний вихід. Можливі відмови типу короткого замикання, обриву, втрати герметичності та ін. Необхідно мати перемикач і систему контролю роботоздатності.

Імовірність безвідмовної роботи системи

. (6.5)

 

Приклад. Система складається з 4 послідовно з’єднаних елементів. Імовірність безвідмовної роботи кожного елемента Рі = 0,9. Для підвищення надійності до неї підключена ще одна паралельна система (рис. 6.4). Визначити імовірність безвідмовної роботи системи.

 

Р(t)


Читайте також:

  1. IV. Закріплення й узагальнення знань
  2. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  3. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  4. VI. Узагальнення та систематизація знань
  5. АБСТРАГУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ
  6. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.
  7. Бюджет – загальне поняття, що об’єднує різноманітні фінансові документи, які включають заплановані доходи і державні видатки на відповідний період.
  8. Вища нервова діяльність мавп. Основні особливості умовно-рефлекторної діяльності мавп. Рухові навички і інтелект мавп. Абстракція і узагальнення у мавп.
  9. Гносеологічний ланцюжок: факт ®узагальнений факт® емпіричний закон ®теоретичний закон.
  10. Деформації при об’ємному напруженному стані. Узагальнений закон Гука
  11. За ступенем узагальнення
  12. Завдання уроків узагальнення знань




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Застосування принципу саморегулювання | Повнота.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.