МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 6. Маркетингова стратегія підприємстваВисновки по темі 5
Вибір однієї з п'яти конкурентних стратегій - лідерства по витратах, широкій диференціації, оптимальних витрат, сформульованих низьких витрат або сформульованої диференціації – повинний створювати конкурентну перевагу. Конкурентна перевага і позиція фірми на ринку повинні бути захищені від копіювання конкурентами і бути привабливими для покупців. Стратегія досягнення лідерства по витратах виправдана в наступних випадках: · вироблена в галузі продукція мало чим відрізняється друг від друга (розходження в товарних марках незначні); · більшість покупців чуттєві до ціни і купують найдешевші товари; · існує дуже мало способів досягти диференціації продукції, що задовольнила би покупців; · більшість покупців використовує товар однаково, тому вимоги до нього з боку покупців не мають відмінностей; · витрати покупця на переключення з одного продавця (однієї товарної марки) на іншого низькі (або дорівнюють нулеві); · покупців багато і вони мають значну силу, впливаючи на рівень цін. Для того, щоб одержати перевага по витратах, компанія повинна бути більш досвідченої, чим конкуренти, у питанні контролю структури витрат і їхнього руху або знайти шляхи, що знижують витрати у всіх ланках ланцюжка цінностей. Успіх супроводжує тим компаніям, чия конкурентна перевага заснована на постійному пошуку шляхів економії по всьому ланцюжку цінностей. Вони дуже митецькі в перебуванні шляхів зниження витрат свого бізнесу. Стратегії диференціації створюють конкурентна перевага шляхом упровадження додаткових атрибутів і характеристик у продукцію компанії (або послуги), яких конкуренти не мають. Те, що фірма може зробити для створення купівельної цінності, складає основу диференціації. Успіх диференціації складається в умінні компанії знизити витрати покупця по використанню продукції, більш повно відповідати вимогам покупців або підсилювати моральне задоволення покупця від продукції компанії. Стійка диференціація звичайно заснована на унікальних внутрішніх навичках і майстерності компанії, до яких конкуренти не можуть легко знайти доступ. Диференціація зв'язана також з унікальними фізичними характеристиками, що не можуть існувати дуже довго, оскільки фінансово стабільні конкуренти можуть клонировать їхній, поліпшувати або знаходити товари-субститути для майже будь-яких характеристик з метою привернути увагу покупців. Стратегія оптимальних витрат поєднує стратегічні зусилля, спрямовані на зниження витрат, і стратегічні дії, зв'язані з незначним удосконалюванням якості, сервісу, характеристик або зовнішнього вигляду виробу. Ціль стратегії складається в наданні одержувачеві більшої цінності за його гроші; іншими словами, наближення до конкурентів в основних моментах, що визначає параметри "якість - обслуговування - характеристики - зовнішній вигляд", і перемога над ними по витратах на внесення всіх необхідних змін товару. Успіх стратегії оптимальних витрат приходить, якщо компанія має унікальний досвід у створенні більш зробленого товару або послуги з витратами нижче, ніж у конкурентів. Головне достоїнство компанії в цьому випадку складається в умінні одночасно знижувати собівартість одиниці продукції і вносити відповідні зміни в товар/послугу. Конкурентна перевага від фокусування зв'язано як з досягненням низьких витрат при обслуговуванні цільової ринкової ніші, так і з розвитком здатності пропонувати покупцям ніші товар, відмінний від продукції конкурентів. Іншими словами, фокусування може бути засноване на витратах, а може - і на диференціації. Ця стратегія добре працює, коли: · вимоги покупців (користувачів) до конкретного товару різні; · не існує інших конкурентів, що намагаються спеціалізуватися на цьому сегменті; · у фірми немає можливості працювати на більш широкому сегменті або ринку в цілому; · сегменти покупців значно відрізняються друг від друга по розмірі, темпам росту, прибутковості і впливові п'яти сил конкуренції, що робить одні сегменти більш привабливими, чим інші. Контрольні питання по темі 5 1. Яка мета застосування стратегії низьких витрат підприємства? 2. У чому сутність стратегії диференціації? 3. Коли застосовується на підприємстві стратегія оптимальних витрат? 4. Для досягнення яких цілей підприємства застосовують сформульовані стратегії низьких витрат і диференціації? Читайте також:
|
||||||||
|