МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 6. Маркетингова стратегія підприємстваВисновки по темі 5
Вибір однієї з п'яти конкурентних стратегій - лідерства по витратах, широкій диференціації, оптимальних витрат, сформульованих низьких витрат або сформульованої диференціації – повинний створювати конкурентну перевагу. Конкурентна перевага і позиція фірми на ринку повинні бути захищені від копіювання конкурентами і бути привабливими для покупців. Стратегія досягнення лідерства по витратах виправдана в наступних випадках: · вироблена в галузі продукція мало чим відрізняється друг від друга (розходження в товарних марках незначні); · більшість покупців чуттєві до ціни і купують найдешевші товари; · існує дуже мало способів досягти диференціації продукції, що задовольнила би покупців; · більшість покупців використовує товар однаково, тому вимоги до нього з боку покупців не мають відмінностей; · витрати покупця на переключення з одного продавця (однієї товарної марки) на іншого низькі (або дорівнюють нулеві); · покупців багато і вони мають значну силу, впливаючи на рівень цін. Для того, щоб одержати перевага по витратах, компанія повинна бути більш досвідченої, чим конкуренти, у питанні контролю структури витрат і їхнього руху або знайти шляхи, що знижують витрати у всіх ланках ланцюжка цінностей. Успіх супроводжує тим компаніям, чия конкурентна перевага заснована на постійному пошуку шляхів економії по всьому ланцюжку цінностей. Вони дуже митецькі в перебуванні шляхів зниження витрат свого бізнесу. Стратегії диференціації створюють конкурентна перевага шляхом упровадження додаткових атрибутів і характеристик у продукцію компанії (або послуги), яких конкуренти не мають. Те, що фірма може зробити для створення купівельної цінності, складає основу диференціації. Успіх диференціації складається в умінні компанії знизити витрати покупця по використанню продукції, більш повно відповідати вимогам покупців або підсилювати моральне задоволення покупця від продукції компанії. Стійка диференціація звичайно заснована на унікальних внутрішніх навичках і майстерності компанії, до яких конкуренти не можуть легко знайти доступ. Диференціація зв'язана також з унікальними фізичними характеристиками, що не можуть існувати дуже довго, оскільки фінансово стабільні конкуренти можуть клонировать їхній, поліпшувати або знаходити товари-субститути для майже будь-яких характеристик з метою привернути увагу покупців. Стратегія оптимальних витрат поєднує стратегічні зусилля, спрямовані на зниження витрат, і стратегічні дії, зв'язані з незначним удосконалюванням якості, сервісу, характеристик або зовнішнього вигляду виробу. Ціль стратегії складається в наданні одержувачеві більшої цінності за його гроші; іншими словами, наближення до конкурентів в основних моментах, що визначає параметри "якість - обслуговування - характеристики - зовнішній вигляд", і перемога над ними по витратах на внесення всіх необхідних змін товару. Успіх стратегії оптимальних витрат приходить, якщо компанія має унікальний досвід у створенні більш зробленого товару або послуги з витратами нижче, ніж у конкурентів. Головне достоїнство компанії в цьому випадку складається в умінні одночасно знижувати собівартість одиниці продукції і вносити відповідні зміни в товар/послугу. Конкурентна перевага від фокусування зв'язано як з досягненням низьких витрат при обслуговуванні цільової ринкової ніші, так і з розвитком здатності пропонувати покупцям ніші товар, відмінний від продукції конкурентів. Іншими словами, фокусування може бути засноване на витратах, а може - і на диференціації. Ця стратегія добре працює, коли: · вимоги покупців (користувачів) до конкретного товару різні; · не існує інших конкурентів, що намагаються спеціалізуватися на цьому сегменті; · у фірми немає можливості працювати на більш широкому сегменті або ринку в цілому; · сегменти покупців значно відрізняються друг від друга по розмірі, темпам росту, прибутковості і впливові п'яти сил конкуренції, що робить одні сегменти більш привабливими, чим інші. Контрольні питання по темі 5 1. Яка мета застосування стратегії низьких витрат підприємства? 2. У чому сутність стратегії диференціації? 3. Коли застосовується на підприємстві стратегія оптимальних витрат? 4. Для досягнення яких цілей підприємства застосовують сформульовані стратегії низьких витрат і диференціації? Читайте також:
|
||||||||
|