МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1. Стратегія підприємства: поняття, еволюція концепціїЗміст
Тема 1. Стратегія підприємства: поняття, еволюція концепції 7 1.1. Поняття категорії "стратегія". 7 1.2. Еволюція концепції стратегії підприємства. 7 1.3. Складовими системи стратегічного планування на підприємстві 9 1.4. Мета, завдання та предмет дисципліни. 9 Тема 2. Визначення місії та цілей підприємства. 10 2.1. Визначення місії підприємства. 10 2.2. Цілі підприємства, їх класифікація та рангування. 13 Тема 3. Стратегічний контекст підприємства. 20 3.1. Аспекти стратегічного контексту підприємства. 20 3.2. Ієрархія стратегії підприємства. 20 2.3. Етапи формування стратегії підприємства. 22 3.4. Організація розробки стратегії підприємства. 24 Тема 4. Оцінювання зовнішнього середовища підприємства. 30 4.1. Зовнішнє оточення фірми і його характеристика. 30 4.2. Методологія аналізу зовнішнього оточення фірми. 32 4.3. Аналіз і прогнозування мікросередовища. 35 4.4. Методика оцінки зовнішнього середовища. 49 Тема 5. Аналіз стратегічного потенціалу підприємства. 50 5.1. Підходи та зміст аналізу внутрішнього середовища підприємства. 50 5.2. Методика оцінки стратегічного потенціалу і конкурентного статусу підприємства. 52 5.3. Метод комплексного стратегічного аналізу середовища підприємства. SWOT - аналіз. 57 Тема 6. Стратегії бізнесу підприємства (Конкурентні стратегії) 63 6.1. Поняття про конкурентні стратегії підприємства і їх види. 63 6.2. Типи стратегій бізнесу підприємства та їх характеристика. 66 6.3. Характеристика загальноприйнятих конкурентних стратегій. 67 Тема 7 Стратегія диверсифікації діяльності підприємства. 77 7.1. Поняття про диверсифікацію діяльності підприємства. 77 7.2. Умови і причини диверсифікації підприємства. 79 7.3. Варіанти і критерії диверсифікації 82 Тема 8 Стратегії зовнішнього розвитку підприємства. 86 Тема 9 Корпоративна (загальна) стратегія підприємства. 93 9.1. Поняття про корпоративну стратегію підприємства. 93 Тема 10 Матричні методи формування корпоративної стратегії підприємства. 95 10.1. Поняття про матричні методи в проведенні портфельного аналізу та його етапи. 95 10.2. Матриця Бостонської консультаційної групи (БКГ) "зростання-частина ринку". 96 10.3. Багатофакторна портфельна матриця "Мак-Кінсі" "привабливість-конкурентоспроможність". 100 10.4. Матриця АДЛ (фірми Артура Д.Літла) 106 10.5. Інші матричні методи формування корпоративної стратегії підприємства 113 Тема 11. Альтернативність у стратегічному виборі. 116 Тема 12 Стратегічний вибір, декомпонування і виконання стратегії підприємства 121 12.1. Поняття про вибір стратегії підприємства і чинники вибору. 121 12.2. Обмеження, критерії і методи стратегічного вибору. 126 12.3. Завершення формування та декомпонування стратегії підприємства. 131 12.4. Організація виконання стратегії підприємства. 136 Тема 13 Функціональні стратегії підприємства. 143 13.1. Сутність та призначення функціональних стратегій. 143 13.2 Види функціональних стратегій та основні елементи організації їх розробки 146 Тема 14. Стратегічні аспекти у функціональних сферах діяльності підприємства. 159 Організація виконання стратегії підприємства. 159 Тема 15. Сучасний стан та перспективи розвитку стратегічного управління в Україні. 166 1. Сучасний стан стратегічного управління в Україні. 166 2. Перспективи розвитку стратегічного управління в Україні. 172
1.1. Поняття категорії "стратегія". Слово "стратегія" походить від грецького strategia (стратос - військо, аго - веду), тобто за походженням це військовий термін. Уперше термін "стратегія" запозичив у військових і використав у економіці для визначення одного із видів керівництва будь-яким комерційним підприємством А. Чендлер - молодший у 1962 році. Власне з того часу розпочався етап стратегічного планування на підприємствах в умовах ринкової економіки. І.Ансофф під стратегією розумів один із декількох наборів правил прийняття рішень стосовно поведінки фірми в умовах неповноти інформації про майбутній розвиток підприємства. Глибинну суть цього поняття стратегії можна зрозуміти, відповівши принаймні на чотири питання: 1. У якому фінансово-економічному стані і середовищі перебуває підприємство нині? 2. Який стан підприємства очікують у перспективі: бажаний чи реально можливий? 3. Які альтернативні напрямки розвитку підприємства можливі (з урахуванням його сильних і слабких сторін, загроз і можливостей середовища)? 4. Якими методами і засобами можна реалізувати вибрану стратегію? Урахування цього дозволяє запропонувати наступне, найбільш повне визначення стратегії підприємства. Стратегія підприємства - це систематичний план його потенційної поведінки в умовах неповноти інформації про майбутній розвиток середовища та підприємництва, що включає формування місії, довгострокових цілей, а також шляхів і правил прийняття рішень для найбільш ефективного використання стратегічних ресурсів, сильних сторін і можливостей, усунення слабких сторін та захист від загроз зовнішнього середовища задля майбутньої прибутковості. Отже, необхідність розробки підприємствами стратегії викликана, нестабільністю ринкового середовища, неповнотою інформації про його майбутній стан і вплив на підприємство.
Читайте також:
|
||||||||
|