МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Функції цілейВажливість цілей визначається функціями, які вони виконують: – критеріїв для прийняття рішень; – ініціативи або мотиву дій персоналу; – інструменту управління (вимоги до дій персоналу, визначення напрямків розвитку підприємства); – координації (забезпечення безконфліктності осіб, які приймають рішення, узгодження дій підрозділів); – контролю (порівняння оперативних показників стану підприємства з цільовими). Цілі конкретизують місію, виступають орієнтиром і моти-вом поведінки всіх членів колективу. І, навпаки, місія є інте-граційним декларативним виразником цілей. Різниця між ними в наступному (табл. 3.1). Таблиця 3.1. Різниця між місією і цілями підприємства
Оскільки цілей у підприємства багато, до того ж вони різноманітні, виникає необхідність в їх класифікації (табл. 3.2) Таблиця 3.2. Класифікація цілей підприємства
** Крім місії і цілей є ще одне поняття, яке характеризує кінцевий стан підприємства, виступає могутнім мобілізуючим началом всього колективу – мета підприємства. Мета - це група найважливіших цілей, які найбільш адекватно відображають бажаний кінцевий стан підприємства на досягнення якого направлені всі інші цілі. ** Цілі встановлюються в усіх сферах діяльності підприємства: щодо позиції на ринку, по обсягах виробництва і асортименту, по доходах і рентабельності, по фінансах, по інноваціях, по постачальниках, клієнтах, стейкхолдерах, по збуту, по виробничих і трудових ресурсах, по менеджменту, маркетингу, по організації виробництва і оплаті праці, у соціальній сфері тощо. Приклади формулювання цілей: – досягти лідируючого положення в галузі шляхом збільшення частки ринку до __% (така ціль може виступати метою); – забезпечити випуск наступних товарів в наступних обсягах_ – досягти наступних показників якості __; – скоротити нормативні строки обслуговування клієнтів на __ днів; – вийти на наступні нові ринки до наступних дат __; – знизити витрати на одиницю продукції на __; – освоїти такі нові види товарів і послуг __; – джерела, об’єкти і обсяги інвестування наступні __; – напрямки і обсяги інновацій __; – динаміка грошових поступлень і прибутковості __; – досягти наступних фінансових коефіцієнтів __; – змінити мережу збуту продукції наступним чином __; – освоїти такі технології в наступних обсягах __; – перейти до наступної організаційної системи управління __; – змінити систему оплати праці наступним чином __; – поновити статутний фонд на __ за рахунок __; – збудувати наступні об’єкти, придбати наступну техніку___ – і так далі. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|