МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Функції цілейВажливість цілей визначається функціями, які вони виконують: – критеріїв для прийняття рішень; – ініціативи або мотиву дій персоналу; – інструменту управління (вимоги до дій персоналу, визначення напрямків розвитку підприємства); – координації (забезпечення безконфліктності осіб, які приймають рішення, узгодження дій підрозділів); – контролю (порівняння оперативних показників стану підприємства з цільовими). Цілі конкретизують місію, виступають орієнтиром і моти-вом поведінки всіх членів колективу. І, навпаки, місія є інте-граційним декларативним виразником цілей. Різниця між ними в наступному (табл. 3.1). Таблиця 3.1. Різниця між місією і цілями підприємства
Оскільки цілей у підприємства багато, до того ж вони різноманітні, виникає необхідність в їх класифікації (табл. 3.2) Таблиця 3.2. Класифікація цілей підприємства
** Крім місії і цілей є ще одне поняття, яке характеризує кінцевий стан підприємства, виступає могутнім мобілізуючим началом всього колективу – мета підприємства. Мета - це група найважливіших цілей, які найбільш адекватно відображають бажаний кінцевий стан підприємства на досягнення якого направлені всі інші цілі. ** Цілі встановлюються в усіх сферах діяльності підприємства: щодо позиції на ринку, по обсягах виробництва і асортименту, по доходах і рентабельності, по фінансах, по інноваціях, по постачальниках, клієнтах, стейкхолдерах, по збуту, по виробничих і трудових ресурсах, по менеджменту, маркетингу, по організації виробництва і оплаті праці, у соціальній сфері тощо. Приклади формулювання цілей: – досягти лідируючого положення в галузі шляхом збільшення частки ринку до __% (така ціль може виступати метою); – забезпечити випуск наступних товарів в наступних обсягах_ – досягти наступних показників якості __; – скоротити нормативні строки обслуговування клієнтів на __ днів; – вийти на наступні нові ринки до наступних дат __; – знизити витрати на одиницю продукції на __; – освоїти такі нові види товарів і послуг __; – джерела, об’єкти і обсяги інвестування наступні __; – напрямки і обсяги інновацій __; – динаміка грошових поступлень і прибутковості __; – досягти наступних фінансових коефіцієнтів __; – змінити мережу збуту продукції наступним чином __; – освоїти такі технології в наступних обсягах __; – перейти до наступної організаційної системи управління __; – змінити систему оплати праці наступним чином __; – поновити статутний фонд на __ за рахунок __; – збудувати наступні об’єкти, придбати наступну техніку___ – і так далі. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|