МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Етапи процесу формування, змін і досягнення цілейВимоги до формування цілей Цілі мають бути: 1. Науково-обґрунтованими; 2. Конкретними (виражати конкретні цифри і факти); 3. Реальними, досяжними (нереальні приводять до демотивації виконавців); 4. Такими, що не суперечать законам країни, підзаконним актам та іншим офіційним регулятивним документам; 5. Зрозумілі виконавцям (в такому разі вони будуть проявляти ініціативу); 6. Вимірюваними (щоб можна було оцінити виконання); 7. Гнучкими (корегуватись залежно від змін середовища); 8. Адекватними зовнішньому і внутрішньому середовищу; 9. Сумісними, взаємо погодженими (щоб не суперечили одна одній, крім того, щоб з місії випливали довгострокові, а з неї - короткострокові цілі); 10. Коректними (сформульованими економічно грамотно, відповідали дійсності); 11. Прийнятними (щоб по можливості максимально влаштовували всіх: і об’єктів, і суб’єктів впливу); 12. Деталізованими по структурних підрозділах і функціональних службах підприємства; 13. Однозначні для сприйняття, чіткі. Цілі формуються, змінюються і досягаються в певній послідовності, за наступними етапами (фазами): 1. Аналіз тенденцій середовища і пошук цілей. 2. Вибір і встановлення цілей для підприємства в цілому та аналіз їх реалізуємості і відповідності іншим вимогам. 3. Побудова ієрархії цілей (дерева цілей). 4. Перегляд і уточнення цілей в процесі реалізації стратегії: а) корегування відповідно до змін середовища (тобто цілі набувають ситуаційного характеру); б) спосіб перегляду: на базі довгострокових формуються короткострокові цілі; при досягненні короткострокових, коригуються чи переглядаються довгострокові з урахуванням змін середовища. Внаслідок, початкові довгострокові цілі, як правило, повністю не досягаються, оскільки регулярно змінюються в ході виконання короткотермінових і змін середовища. ** З метою узгодження цілей, доведення до різного рівня виконавців і забезпечення виконання, особливу увагу слід приділити такому важливому етапу їх формування як побудова ієрархії (дерева) цілей. Ієрархія цілей означає конкретизацію цілей більш високого рівня в цілі нижчого рівня та доведення їх до кожного виконавця. Тобто йдеться про рангування, декомпозицію цілей. Співвідношення цілей різних рівнів в ієрархії таке: а) цілі вищого рівня завжди мають ширший характер і більший часовий інтервал для досягнення; б) цілі нижчого рівня є засобом досягнення цілей вищого рівня. В цілому, якщо ієрархія цілей побудована правильно, то кожний підрозділ, досягаючи своїх цілей, робить внесок у досягнення цілей підприємства в цілому. Ієрархія, рангування проводяться за допомогою декомпозиції цілей, яка вимагає побудови "дерева цілей". Читайте також:
|
||||||||
|