МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структура каналів розповсюдження підприємств-виробників та посередницько-збутових підприємств.План лекції ХАРАКТЕРИСТИКА КАНАЛІВ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ. ТЕМА 2.
1. Структура каналів розповсюдження підприємств-виробників та посередницько-збутових підприємств. 2. Типи каналів розповсюдження на ринку послуг. 3. Розповсюдження на ринках товарів особливого попиту. “Франшиза покупця”. 4. Типи конкуренції в каналах розповсюдження та їхня характеристика.
Ключові терміни:
Список рекомендованої літератури: 1) основна література – 2, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 16, 18; 2) додаткова література – 3, 4, 17, 41, 43, 45, 48. План семінару 1. Структура каналів розповсюдження підприємств-виробників та посередницько-збутових підприємств. 2. Типи каналів розповсюдження на ринку послуг. 3. Розповсюдження на ринках товарів особливого попиту. 4. “Франшиза покупця”. 5. Типи конкуренції в каналах розповсюдження та їхня характеристика. 6. Особливості ринку. 7. Особливості товару. 8. Характеристика підприємства. 9. Рівень конкуренції на ринку.
Вибір альтернативного варіанта системи розподілу залежить від різних факторів, у значному ступені – від призначення, характеристик товару, фінансового потенціалу, іміджу фірми-виробника тощо. Типи каналів розподілу, які може вибрати виробник для просування своєї продукції до споживача відображені на рис.2.1.
Таблиця 2.1. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|