Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура каналів розповсюдження підприємств-виробників та посередницько-збутових підприємств.

План лекції

ХАРАКТЕРИСТИКА КАНАЛІВ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ.

ТЕМА 2.

 

1. Структура каналів розповсюдження підприємств-виробників та посередницько-збутових підприємств.

2. Типи каналів розповсюдження на ринку послуг.

3. Розповсюдження на ринках товарів особливого попиту. “Франшиза покупця”.

4. Типи конкуренції в каналах розповсюдження та їхня характеристика.

 

Ключові терміни:

· оптова торгівля; · роздрібна торгівля; · збутова філія; · комівояжер; · торговельний представник; · торговець оптом; · дистриб’ютор; · оптовик-комівояжер; · оптовик-організатор; · брокер; · агент виробника; · збутовий агент; · комісіонер; · комітент; · торговельний синдикат; · маклер; · ділер; · магазин; · торгові мережі; · дрібно роздрібна мережа; · павільйон; · кіоск; · палатка; · лоток; · франшиза покупця; · конкуренція; · конкурентна перевага.

Список рекомендованої літератури:

1) основна література – 2, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 16, 18;

2) додаткова література – 3, 4, 17, 41, 43, 45, 48.

План семінару

1. Структура каналів розповсюдження підприємств-виробників та посередницько-збутових підприємств.

2. Типи каналів розповсюдження на ринку послуг.

3. Розповсюдження на ринках товарів особливого попиту.

4. “Франшиза покупця”.

5. Типи конкуренції в каналах розповсюдження та їхня характеристика.

6. Особливості ринку.

7. Особливості товару.

8. Характеристика підприємства.

9. Рівень конкуренції на ринку.

 

Вибір альтернативного варіанта системи розподілу залежить від різних факторів, у значному ступені – від призначення, характеристик товару, фінансового потенціалу, іміджу фірми-виробника тощо.

Типи каналів розподілу, які може вибрати виробник для просування своєї продукції до споживача відображені на рис.2.1.

 

Ø Можливість глибше вивчати ринок своїх товарів. Ø Підтримання тісних зв’язків з основними споживачами. Ø Здійснення наукових досліджень, спрямованих на поліпшення якості своєї продукції. Ø Прискорення циклу реалізації товарів і обігу капіталу, що сприяє збільшенню прибутку.

Ø Збільшення витрат виробника (на створення запасів, підготовку продукції, зберігання, формування партій для відвантаження тощо). Ø Потребує підготовлених кваліфікованих кадрів для виконання відповідної роботи. Ø Потребує наявності необхідних виробничих, інформаційних та фінансових ресурсів. Ø Прямий розподіл можуть здійснити лише великі конкурентоспроможні підприємства.

 

 
 


       
   
 
 


     
 
 
 


Критерії класифікації Види посередницьких підприємств та організацій  
За товарною спеціалізацією Універсальні Спеціалізовані
За виконуваними функціями Функціонально універсальні Функціонально спеціалізовані
За правом власності Власники товарів Розпорядники товарами Повірені (виконавці доручень та вказівок клієнтів)
За ступенем залежності Незалежні (оптова торгівля стандартною продукцією) Формально незалежні (договори з торговельними агентами) Залежні (брокери, закупівельні центри/контори, промислові агенти/агенти зі збуту, акціонери)
За наявністю складського господарства Власні (агенти, дистриб’ютори, відділи збуту) Орендовані Такі, що не мають складського господарства (торговельні маклери)
За організаційними основами Організовані адміністративно (державні) Договірні



           
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
 
 
 

 

 


Таблиця 2.1.


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  4. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  5. Аналіз ефективності використання каналів розподілу
  6. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  7. Атомно-кристалічна структура металів
  8. Аудит спільних підприємств.
  9. Базова алгоритмічна структура
  10. Банківська система та її структура. Функції Центрального банку.
  11. Безцехова виробнича структура.
  12. Біоелектричні явища в тканинах: будова мембран клітини, транспорт речовин через мембрану, потенціал дії та його розповсюдження.




Переглядів: 561

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЕТАП 2 ОЦІНКА ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА КОМПЛЕКС ПРОСУВАННЯ | Задачі маркетингу у системі оптової торгівлі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.