Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задачі маркетингу у системі оптової торгівлі

Види оптової торгівлі

Ознаки класифікації Види оптової торгівлі
Широта асортименту ü Широкий асортимент (1 – 100 тис.найменувань) ü Обмежений асортимент (менше 1000 найменувань) ü Вузький асортимент (менше 200 найменувань) ü Спеціалізований асортимент
Спосіб доставки ü Доставка власним транспортом ü Продаж зі складу (самовивіз)
Ступінь кооперації ü Горизонтальна кооперація для спільних закупівель та організації оптових ринків ü Вертикальна кооперація для досягнення цілей збуту і конкуренції з роздрібною торгівлею за ринок кінцевих споживачів
Система збуту ü Ексклюзивна система збуту – виробник надає ліцензію на торгівлю за умовами франчайзингу ü Селективна система збуту – дистриб’юторські та дилерські угоди між виробником і обраними ним оптовими фірмами ü Інтенсивна система збуту – робота одночасно з усіма посередниками
Розмір обороту ü Великі оптовики ü Середні оптовики ü Дрібні оптовики
Організація оптової торгівлі ü Оптова торгівля виробників ü Оптова торгівля підприємств-посередників ü Оптова торгівля, здійснювана агентами і брокерами

Таблиця 2.2.

Задачі маркетингу Зміст
Проведення маркетингових досліджень - дослідження професійного ринку збуту: конкурентів, дрібнооптової та роздрібної мережі - дослідження споживачів - дослідження ринку постачальників
Сегментування ринку збуту - сегментування професійних покупців-посередників - сегментування споживачів - вибір цільових сегментів
Маркетинг закупівель - визначення звязку між характером товарного попиту і вимогами до закупівель - маркетингова оцінка постачальників - розробка політики у сфері закупівель
Маркетинг-логістика - визначення вимог покупців до логістичної структури системи збуту оптовика - пошук конкурентних переваг у сфері логістики збуту
Задачі маркетингу Зміст
  Маркетингові рішення збуту - цінова політика оптової компанії - товарна й асортиментна політика - збутова політика - сервісна політика - комунікативна політика
Організація мерчандайзингу - організація мерчандайзингу з ініціативи виробника - організація мерчандайзингу з ініціативи оптової компанії
Розробка маркетингових стратегій - утримання і збільшення ринкової частки - проектування збутових каналів - розробка конкурентної поведінки
Маркетинг-аудит системи збуту - організація роботи з рекламаціями роздрібної торгівлі - організація роботи з претензіями покупців - розробка програми маркетинг-аудиту збуту

 

                 
 
 
   
 
 
 
   
Це сукупність одно- або різнотипних бізнес-одиниць, які здійснюють роздрібну (або роздрібну та дрібно роздрібну) торгівлю під однією торговою маркою, мають корпоративну стратегію діяльності, єдиний центр управління, координації та контролю, власний розподільчий склад, з якого здійснюється товаропостачання бізнес-одиниць, що входять до складу об’єднання.
   
 
 
 

 

 


Таблиця 2.3.

Дрібнороздрібна торгова мережа
Павільйон Торговий об’єкт у роздрібній торгівлі, який призначається для організації продажу товарів кінцевим споживачам, розміщується в окремій споруді полегшеної конструкції та має торговий зал для покупців.
Кіоск Торговий об’єкт для організації роздрібного продажу товарів, який має постійне просторове місцезнаходження, займає окрему закриту споруду некапітального типу на одне робоче місце без торгового залу для покупців та додаткової площі для розміщення запасів.
Палатка Торговий об’єкт збірно-розбірної напівзакритої конструкції для організації роздрібного продажу товарів на одне або декілька робочих місць продавців з товарним запасом не більш як на один день торгівлі.
Лоток Торговий об’єкт для організації роздрібного продажу товарів обмеженого асортименту з використанням для їх викладки відкритого та такого, що легко переміщується з місця на місце, пристосування збірно-розбірної конструкції.

Таблиця 2.4.


Читайте також:

  1. Автомати для комбінованої торгівлі
  2. Адресація в системі ЕП НБУ.
  3. Акти Конституційного суду України в системі національного законодавства.
  4. Акти Конституційного Суду України в системі національного законодавства.
  5. Акціонерна власність в економічній системі
  6. Алгоритм розв’язання задачі
  7. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 756

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура каналів розповсюдження підприємств-виробників та посередницько-збутових підприємств. | Типи каналів розповсюдження на ринку послуг

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.