Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Позначення

- істинне значення фізичної величини;

та - значення величин, що одержані при одиничних вимірах;

- істинна абсолютна похибка одиничного виміру;

- систематична похибка;

- число одиничних вимірів в проведеній серії вимірів;

- істинна абсолютна випадкова похибка - го вимірювання;

=- середня істинна абсолютна випадкова похибка вимірювань;

- середнє арифметичне значення одиничних вимірів фізичної величини в даній серії вимірів (вибіркове середнє значення);

- відхилення окремих вимірювань від вибіркового

середнього значення ;

- дисперсія розподілу;

=- квадрат середньої квадратичної похибки для однієї

серії вимірювань;

 

. середньоквадратична похибка середнього

значення результатів серії вимірювань;

- довірча ймовірність;

- коефіцієнт Стьюдента;

- довірчий інтервал;

- відносна похибка.

Таблиця 11.1.

Значення коефіцієнтів Стьюдента для різних значень довірчої імовірності та числа вимірів (розподіл Стьюдента).

0,5 0,6 0,7 0,8 0,9 0,95 0,98 0,99
2 1.000 1,376 1,963 3,08 6,31 12,71 31,8 63,7
3 0,816 1,061 1,336 1,886 2,92 4,30 6,96 9,92
4 0,765 0,978 1,250 1,638 2,35 3,18 4,54 5,84
5 0,741 0,941 1,190 1,533 2,13 2,77 3,75 4,60
6 0,727 0,920 1,156 1,476 2,02 2,57 3,36 4,03
7 0,718 0,906 1,134 1,440 1,943 2,45 3,14 4,71
8 0,711 0,896 1,119 1,415 1,895 2,36 3,00 3,50
9 0,706 0,889 1,108 1,397 1,860 2,31 2,90 3,36
10 0,703 0,883 1,110 1,383 1,833 2,26 2,82 3,25
11 0,700 0,879 1,093 1,372 1,812 2,23 2,76 3,17
12 0,697 0,876 1,088 1,363 1,796 2,20 2,72 3,11
13 0,695 0,873 1,083 1,356 1,782 2,18 2,68 3,06
14 0,694 0,870 1,079 1,350 1,771 2,16 2,65 3,01
15 0,692 0,868 1,076 1,345 1,761 2,14 2,62 2,98
16 0,691 0,866 1,074 1,341 1,753 2,13 2,60 2,95
17 0,690 0,865 1,071 1,337 1,746 2,12 2,58 2,92
18 0,689 0,863 1,069 1,333 1,740 2,11 2,57 2,90
19 0,688 0,862 1,067 1,330 1,734 2,10 2,55 2,88
20 0,688 0,861 1,066 1,328 1,729 2,09 2,54 2,86
0,674 0,842 1,036 1,282 1,645 1,960 2,33 2,58

 


Читайте також:

  1. Графічне позначення матеріалу в перерізах і на виді - штрихування, що виконується тонкими суцільними лініями.
  2. Загальні вимоги до оформлення геологічних карт. Умовні позначення на геологічній графіці.
  3. Класифікація і позначення світлофорів
  4. Класифікація, умовні позначення та маркування
  5. Маркування базового позначення
  6. НА ПОЗНАЧЕННЯ ІСТОТ / НЕІСТОТ
  7. Назвіть терміни, які використовувались в різні роки й у різних країнах для позначення місцевого самоврядування.
  8. Одиниці позначення активності ферментів
  9. ОСНОВНІ ПОЗНАЧЕННЯ (ІНДЕКСИ) ЗАТРАТ РОБОЧОГО ЧАСУ
  10. Позначення на кресленнях
  11. Позначення на планах (кресленнях)




Переглядів: 756

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послідовність обробки експериментальних результатів | ПЕРЕТВОРЕННЯ ЛОРЕНЦА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.062 сек.