Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МАРКЕТИНГ

Кафедра маркетинга и управления персоналом

МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ

Висновки

L) Апеляційні процедури

K) Групові позови

J) Збитки

I) Санкції

У деяких країнах, наприклад у США, “особливо небезпечні” види ОДП, такі, як угоди про встановлення цін і маніпулювання ринком, підпадають під дію карного законодавства. Суди можуть виносити вироки по відношенню до окремих осіб, які передбачають тюремне ув'язнення і сплату штрафів. Разом з тим у Німеччині й інших країнах Європейського Союзу застосовуються лише адміністративні санкції у формі штрафів, що накладаються лише на підприємства. Суми штрафів при цьому можуть бути дуже значними – до 10% обороту відповідної компанії. У деяких країнах адміністративні штрафи можуть накладатися на фірми і на їх керівників, якщо останніх було визнано винними у серйозному порушенні конкурентного законодавства. Штраф на відповідача може бути накладений і навіть тюремне ув'язнення йому може загрожувати лише у випадку порушення наказу суду про заборону продовження протиправної дії.

У будь-якому випадку орган з питань конкуренції стане авторитетною установою лише в тому випадку, якщо він буде уповноважений використовувати реальні санкції.

Законодавство багатьох країн передбачає виплату компенсації за збитки, понесених в результаті порушення конкурентного законодавства. У Сполучених Штатах Америки існує особлива система відшкодування збитків у потрійному розмірі, відповідно до якої потерпіла країна може одержати в порядку компенсації суму, що втроє перевищує розмір збитків, понесених в результаті ОДП.

У деяких країнах антитрестівське законодавство передбачає можливість подачі групового позову особами, що потерпіли відносно невеликі збитки в результаті порушення конкурентного законодавства. Наприклад, такий позов можуть подати клієнти таксі, змушені платити за більш високим тарифом через незаконну угоду про встановлення цін.

В усіх законах з питань конкуренції передбачаються ті чи інші процедури подачі апеляцій у спеціальний торговий суд чи трибунал, вищестоящі суди чи верховний суд.


Підсумовуючи, варто відмітити, що регулювання конкурентних відносин як на національному так і на міжнародному рівнях набуває все більш вагомого значення. Сьогодні розвиток системи регулювання яка має своє відображення у конкурентній політиці певної держави, стимулюється не лише завдяки наявності наднаціональних механізмів, але й під впливом зусиль та ініціатив, всередині країни.

На сучасному етапі розвитку світового суспільства можна констатувати той факт, що політика в області конкуренції провідних країн світу характеризується

· раціональним і досить досконалим імплементаційним механізмом;

· ефективністю контролю за дотриманням єдиних правил;

· широким застосуванням штрафних санкцій до будь-яких підприємств-порушників.

Разом з тим кожна країна світу має свою специфіку побудови системи регулювання конкурентних відносин. Так конкурентній політиці в Європейському Союзі, який має розвинену інституціональну структуру, притаманні ряд особливостей. Сутність останніх характеризується:

по-перше, формуванням конкурентної політики окремих країн-членів ЄС за вимогою та під контролем Співтовариства;

по-друге, здійсненням найбільш вагомого впливу на пріоритетні складові європейської економіки;

по-третє, створенням спільних механізмів, які обумовлюють необхідну гнучкість національних ринків країн-членів ЄС, інтенсивний розвиток підприємництва та інноваційних процесів;

по-четверте, забезпечення в глобальному економічному середовищі ефективної участі країн-членів ЄС і всього Співтовариства в міжнародному поділі праці за рахунок функціонування системи потужної конкурентної політики.

 


[1] Інтеграція "вперед і назад" передбачає посилення контактів зі сферою реалізація продукції (вперед) і з поставщиками сировини та комплектуючих (назад)

Государственное образовательное БЮДЖЕТНОЕ учреждение высшего профессионального образования

Новгородский государственный университет имени Ярослава Мудрого

________________________________________________________________

 


Читайте також:

  1. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  3. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  4. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  5. Аналіз маркетинг-логістики
  6. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  7. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  8. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  9. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ ТА ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
  10. Види маркетингових комунікацій та їх класифікація
  11. Види маркетингових стратегій за матрицею «Мак Кінсі».
  12. Види маркетингового контролю




Переглядів: 161

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.