МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
МАРКЕТИНГКафедра маркетинга и управления персоналом МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ Висновки L) Апеляційні процедури K) Групові позови J) Збитки I) Санкції У деяких країнах, наприклад у США, “особливо небезпечні” види ОДП, такі, як угоди про встановлення цін і маніпулювання ринком, підпадають під дію карного законодавства. Суди можуть виносити вироки по відношенню до окремих осіб, які передбачають тюремне ув'язнення і сплату штрафів. Разом з тим у Німеччині й інших країнах Європейського Союзу застосовуються лише адміністративні санкції у формі штрафів, що накладаються лише на підприємства. Суми штрафів при цьому можуть бути дуже значними – до 10% обороту відповідної компанії. У деяких країнах адміністративні штрафи можуть накладатися на фірми і на їх керівників, якщо останніх було визнано винними у серйозному порушенні конкурентного законодавства. Штраф на відповідача може бути накладений і навіть тюремне ув'язнення йому може загрожувати лише у випадку порушення наказу суду про заборону продовження протиправної дії. У будь-якому випадку орган з питань конкуренції стане авторитетною установою лише в тому випадку, якщо він буде уповноважений використовувати реальні санкції. Законодавство багатьох країн передбачає виплату компенсації за збитки, понесених в результаті порушення конкурентного законодавства. У Сполучених Штатах Америки існує особлива система відшкодування збитків у потрійному розмірі, відповідно до якої потерпіла країна може одержати в порядку компенсації суму, що втроє перевищує розмір збитків, понесених в результаті ОДП. У деяких країнах антитрестівське законодавство передбачає можливість подачі групового позову особами, що потерпіли відносно невеликі збитки в результаті порушення конкурентного законодавства. Наприклад, такий позов можуть подати клієнти таксі, змушені платити за більш високим тарифом через незаконну угоду про встановлення цін. В усіх законах з питань конкуренції передбачаються ті чи інші процедури подачі апеляцій у спеціальний торговий суд чи трибунал, вищестоящі суди чи верховний суд. Підсумовуючи, варто відмітити, що регулювання конкурентних відносин як на національному так і на міжнародному рівнях набуває все більш вагомого значення. Сьогодні розвиток системи регулювання яка має своє відображення у конкурентній політиці певної держави, стимулюється не лише завдяки наявності наднаціональних механізмів, але й під впливом зусиль та ініціатив, всередині країни. На сучасному етапі розвитку світового суспільства можна констатувати той факт, що політика в області конкуренції провідних країн світу характеризується · раціональним і досить досконалим імплементаційним механізмом; · ефективністю контролю за дотриманням єдиних правил; · широким застосуванням штрафних санкцій до будь-яких підприємств-порушників. Разом з тим кожна країна світу має свою специфіку побудови системи регулювання конкурентних відносин. Так конкурентній політиці в Європейському Союзі, який має розвинену інституціональну структуру, притаманні ряд особливостей. Сутність останніх характеризується: по-перше, формуванням конкурентної політики окремих країн-членів ЄС за вимогою та під контролем Співтовариства; по-друге, здійсненням найбільш вагомого впливу на пріоритетні складові європейської економіки; по-третє, створенням спільних механізмів, які обумовлюють необхідну гнучкість національних ринків країн-членів ЄС, інтенсивний розвиток підприємництва та інноваційних процесів; по-четверте, забезпечення в глобальному економічному середовищі ефективної участі країн-членів ЄС і всього Співтовариства в міжнародному поділі праці за рахунок функціонування системи потужної конкурентної політики.
[1] Інтеграція "вперед і назад" передбачає посилення контактів зі сферою реалізація продукції (вперед) і з поставщиками сировини та комплектуючих (назад) Государственное образовательное БЮДЖЕТНОЕ учреждение высшего профессионального образования Новгородский государственный университет имени Ярослава Мудрого ________________________________________________________________
Читайте також:
|
||||||||
|