МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛІТЕРАТУРАЗаключення Вступ Запоріжжя-2010 ТЕМА: ШИЗОФРЕНІЧНІ РОЗЛАДИ, МАНІАКАЛЬНО-ДЕПРЕСИВНИЙ ПСИХОЗ ТА ЕПІЛЕПСІЯ Лекція КАФЕДРА ЮРИДИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ, СДОВОЇ МЕДИЦИНИ ТА ПСИХІАТРІЇ ЗАПОРІЗЬКИЙ ЮРИДИЧНИЙ ІНСТИТУТ ДДУВС
з дисципліни „СУДОВА ПСИХІАТРІЯ”
(2 год.)
Для курсантів факультетів з підготовки слідчих, кримінальної міліції, студентів юридичного факультету та слухачів
Лекцію підготував: Диса О.В., кандидат психологічних наук, начальник кафедри юридичної психології, судової медицини та психіатрії Запорізького юридичного інституту Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ
Рецензенти: Гуйтур Михайло Михайлович,кандидат медичних наук, лікар-невропатолог вищої категорії кафедри неврології з курсом психіатрії, наркології та медичної психології Запорізького державного медичного університету Мазулін Георгій Владиленович, начальник відділу спеціальних досліджень Науково-дослідного експертно- криміналістичного центру при ГУ МВС України в Запорізькій області, кандидат фармацевтичних наук, доцент, полковник міліції
Лекція обговорена та схвалена на засіданні кафедри юридичної психології, судової медицини та психіатрії 14 червня 2010р., протокол № 19 ПЛАН ЛЕКЦІЇ: Навчальні питання: 1. Шизофренічні розлади та їх судово-психіатрична оцінка (F-20) 2. Основні психічні розлади при маніакально-депресивному психозі (МДП) – F-31 та їх судово-психіатрична оцінка 3. Епілепсія та її судово-психіатрична оцінка Ключеві поняття теми: шизофренія,дефіцитарні “негативні” розлади,помірно-прогредієнтна (параноїдна або маячна) шизофренія,криміногенність хворих, судово-психіатрична оцінка шизофренічних розладів, маніакально-депресивний психоз (МДП), циклотимія, судово-психіатрична оцінка МДП і циклотимії, епілепсія,амбулаторний автоматизм (фуга, транс), судово-психіатрична оцінка епілепсії.
Мета лекції:Надати знання про шизофренію, МПД, епілепсію; сприяти розумінню судово–психіатричній оцінки шизофренічних розладів та МДП і циклотимії; розкрити сутність амбулаторного автоматизму; виховувати професійно важливі та морально – вольові якості майбутнього працівника ОВС, впевненість.
1. Авруцкий Г. Я., Недува А. А. Лечение психически больных. – М., 1968. 2. Клиническая психиатрия: Руководство для врачей и студентов / Гл. ред. Т. Б. Дмитриева. – М.: Гэотар-медицина, 1998. 3. Колесник В. А. Судова психіатрія: Курс лекцій. – К. : Юрінком-Інтер, 2000. 4. Коркина М. В., Цивилько М. А., Карева М. А. Практикум по психиатрии. – М., 1986. 5. Психиатрия / Под ред. Шейдера. – М.: Практика, 1998. Читайте також:
|
||||||||
|