МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємстваОрганізація ЗЕД - дуже складна і клопітка робота. Вона вимагає уважного опрацювання таких питань як кон’юктура ринку, потенціальні покупці і продавці, встановлення ділових контактів з ними, проведених переговорів, підписання угод і т.д. На виробничих підприємствах, що приймають активну участь у зовнішньоекономічній діяльності, зовнішньоекономічний апарат в даний час існує в основному в двох формах: 1. Відділу зовнішньоекономічних зв'язків (ВЗЕЗ) у рамках діючого апарату управління. 2. Зовнішньоторгової фірми (ЗТФ). Відділ зовнішньоекономічних зв'язків (ВЗЕЗ) не є самостійним структурним підрозділом підприємства. Він складає частину апарату управління. Його головне завдання полягає в управлінні ЗЕД як елементом єдиної цілісної системи внутріфірмового управління. Цей відділ не займається безпосередньо транспортуванням вантажів, митними процедурами тощо. Він створюється, як правило, для планування, організації і координації ЗЕД (хоч на практиці зустрічаються й інші варіанти). Головними завданнями ВЗЕЗ підприємства можуть бути: 1. Участь в розробці стратегії ЗЕД підприємства. 2. Сприяння розвитку ЗЕД підприємства з метою прискорення його соціально-економічного розвитку. 3. Управління експортним потенціалом підприємства, постійне його зміцнення й розвиток. 4. Забезпечення виконання зобов'язань, що випливають з договорів та угод із зарубіжними партнерами. 5. Вивчення кон’юнктури іноземних ринків, збір і накопичення відповідної інформації. 6. Організація експортно-імпортних операцій, забезпечення їх ефективності. 7. Здійснення рекламної діяльності. 8. Організація протокольних заходів та ін. Відповідно до завдань визначаються функції ВЗЕЗ і формується оргструктура управління. ВЗЕЗ зазвичай очолює начальник відділу. Відділ складається із ланок (груп, секторів, бюро і спеціалістів). Кожен із секторів (груп) має свої конкретні завдання і виконує відповідні функції. Основними завданнями ЗТФ, як правило, являються: 1 .Планування, організація і регулювання зовнішньоторгових угод. 2.Збільшення об'єму експорту і вдосконалення його структури. 3.Підвищення ефективності імпортних закупок у відповідності до стратегії підприємства. 4. Підвищення конкурентноздатності продукції за кордоном, сприяння покращенню її якості. 5. Вивчення кон’юктури товарних світових ринків і виявлення критеріїв та вимог, які ставляться до конкурентноздатності товарів. 6. Вивчення діяльності конкурентів, їх сильних і слабких сторін. 7. Організація післяпродажного обслуговування за кордоном. 8. Вироблення рекламних заходів з метою розширення експорту. 9. Забезпечення правового захисту зовнішньоекономічних інтересів підприємства. 10. Участь разом з іншими підрозділами в організації транспортування і збереження продукції. 11 .Участь в купівлі-продажу патентів і ліцензій, "ноу-хау". 12. Участь у здійсненні протокольних заходів тощо. Вирішення цих та інших завдань, що стоять перед ЗТФ, визначає її функції і організаційну структуру управління. Читайте також:
|
||||||||
|