МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Принципи формування спрямованого випромінювання (приймання) електромагнітних хвиль 10 хв.Для того щоб характеризувати випромінювання антен по різних напрямках, будують діаграми спрямованості ( їх називають також характеристиками випромінювання). Вони являють собою графіки, що характеризують у відносних одиницях інтенсивність випромінювання антени по різних напрямках, що лежать у тієї або іншій площині. Звичайно приводяться діаграми для двох площин: горизонтальної й вертикальної. Найчастіше вони будуються в полярній системі координат. При цьому відстань від центру до кривої характеризує в деякому масштабі інтенсивність випромінювання по даному напрямкові. З теорії антен відомо, що спрямоване випромінювання (приймання) ЭМВ забезпечує навіть елементарний вібратор. Діаграма випромінювання напівхвильового вібратора (мал. 1.) має максимум у напрямку, перпендикулярному осі вібратора. Зі зменшенням кута щодо самого вібратора інтенсивність випромінювання падає й у напрямку осі вібратора стає рівною нулю(Рис.1, в). У площині, перпендикулярній осі диполя, внаслідок симетрії антени випромінювання в усіх напрямках однаково, і діаграма спрямованості має вигляд окружності (Рис.1, б).
Рис.1. Діаграма спрямованості напівхвильового вібратора а)- просторове зображення; б)- у вертикальній площині; в)- у горизонтальній площині.
Однак, для розв'язку практичних завдань локації, потрібно суттєво більш висока спрямованість, яка може бути забезпечена складними АС, що полягають із великої кількості елементів. Підвищення спрямованості забезпечується за рахунок інтерференції полів, створеними окремими елементами. Так, для системи, що полягає із двох однакових елементарних вібраторів, ДС буде мати вже більшу спрямованість. Причому форма ДС такої системи суттєво залежить від співвідношення її лінійних розмірів і довжини хвилі випромінюваної електромагнітної енергії (Рис.2). Однак для практичного використання такі антени із ДС різко вираженого інтерференційного характеру й слабкою спрямованістю мало придатні. Рис.2. Найпростіші моделі антенних систем.
Одним зі способів зменшення кількості пелюсток ДС є використання розташованого за вібратором добре провідного екрана, що дозволяє забезпечити випромінювання тільки в передню півсферу. Таким чином, висока спрямованість антен, як правило, забезпечується шляхом застосування в РЛС складних АС елементів, що полягають із великого числа. Підвищення спрямованості забезпечується за рахунок інтерференції полів, створених цими елементами. Читайте також:
|
||||||||||||||
|