Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод програмованого контролю.

Фронтальне усне опитування

Методи контролю

1.Письмовий контроль (проведення контрольних і самостійних робіт).

Переваги:

- одночасність перевірки знань більшості учнів;

- самостійність забезпечується варіативністю завдань;

- витрачається менше часу;

- можуть використовуватися зошити з друкованою основою.

Недоліки:

- Не можна виявити хід думок учня;

- Можливість списування.

Обов’язковою є робота над помилками після самостійних і контрольних робіт.

2. Усна перевірка.

Індивідуальне усне опитування

Переваги:

- можна побачити хід думок учня;

- розвивається мовлення учня;

- реалізується принцип індивідуального підходу;

- можливість виправлення мовних, змістових помилок, які можуть спрямувати подальшу відповідь учня;

- звернення уваги на усвідомленість відповіді.

Недоліки:

- багато часу витрачається на перевірку одного учня.

Переваги:

- невелика витрата часу;

- можливість опитати більшу частину учнів.

Недоліки:

- не можна перевірити глибину відповідей окремого учня;

- вимагає швидкого виконання мислительних операцій, що іноді викликає розсіяність учнів.

3.Графічна перевірка

Передбачає роботу з контурними картами, побудову таблиць, схем, графіків, діаграм тощо.

Переваги:

- сприяє узагальненню, систематизації знань;

- забезпечує використання знань у змінених умовах;

- підвищення самостійності учнів в процесі учіння;

- оволодіння методами самоорганізації навчальної діяльності.

Недоліки:

- не всі учні мають схильність до моделювання, побудови схем, хоча володіють матеріалом.

4.Практична перевірка

Переваги:

- учні залучаються до конкретної практичної діяльності;

- дозволяє виявити прогалини у оволодінні теоретичним матеріалом.

5.Тестова перевірка

Учень обирає правильну відповідь (відповіді) на запитання серед запропонованих варіантів (може здійснюватись як машинним, так і безмашинним способом). Є тести досягнень, креативності, критеріально-орієнтовані (динаміка розвитку учня).

Переваги:

- скорочення часу на перевірку;

- більша об'єктивність;

- дає можливість статистично опрацювати результати;

- мінімальна витрата часу;

- контроль за рівнем оволодіння великої кількості інформації.

Недоліки:

- можливість вгадування;

- не дозволяє виявити вміння наводити приклади з життя;

- не завжди можна виявити глибину оволодіння матеріалом;

- така перевірка дзволяє виявити лише знання фактів, але не здібності.

Висування до всіх учнів стандартних вимог, що забезпечується використанням однакових за кількістю і складністю контрольних завдань, запитань. При чому аналіз відповіді, виведення і фіксація оцінки можуть здійснюватися за допомогою індивідуальних автоматизованих засобів. Поширеним способом стандартизаці опитування у шкільних умовах є застосування перфокарт, використання ТЗН.


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. I Метод Шеннона-Фано
  5. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  6. IV. Питання самоконтролю.
  7. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  8. А. науковий факт, b. гіпотеза, с. метод
  9. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  10. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  11. АгротехнІЧНИЙ метод
  12. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві




Переглядів: 1993

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до уроку | Поурочний бал.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.