МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Метод програмованого контролю.Фронтальне усне опитування Методи контролю 1.Письмовий контроль (проведення контрольних і самостійних робіт). Переваги: - одночасність перевірки знань більшості учнів; - самостійність забезпечується варіативністю завдань; - витрачається менше часу; - можуть використовуватися зошити з друкованою основою. Недоліки: - Не можна виявити хід думок учня; - Можливість списування. Обов’язковою є робота над помилками після самостійних і контрольних робіт. 2. Усна перевірка. Індивідуальне усне опитування Переваги: - можна побачити хід думок учня; - розвивається мовлення учня; - реалізується принцип індивідуального підходу; - можливість виправлення мовних, змістових помилок, які можуть спрямувати подальшу відповідь учня; - звернення уваги на усвідомленість відповіді. Недоліки: - багато часу витрачається на перевірку одного учня. Переваги: - невелика витрата часу; - можливість опитати більшу частину учнів. Недоліки: - не можна перевірити глибину відповідей окремого учня; - вимагає швидкого виконання мислительних операцій, що іноді викликає розсіяність учнів. 3.Графічна перевірка Передбачає роботу з контурними картами, побудову таблиць, схем, графіків, діаграм тощо. Переваги: - сприяє узагальненню, систематизації знань; - забезпечує використання знань у змінених умовах; - підвищення самостійності учнів в процесі учіння; - оволодіння методами самоорганізації навчальної діяльності. Недоліки: - не всі учні мають схильність до моделювання, побудови схем, хоча володіють матеріалом. 4.Практична перевірка Переваги: - учні залучаються до конкретної практичної діяльності; - дозволяє виявити прогалини у оволодінні теоретичним матеріалом. 5.Тестова перевірка Учень обирає правильну відповідь (відповіді) на запитання серед запропонованих варіантів (може здійснюватись як машинним, так і безмашинним способом). Є тести досягнень, креативності, критеріально-орієнтовані (динаміка розвитку учня). Переваги: - скорочення часу на перевірку; - більша об'єктивність; - дає можливість статистично опрацювати результати; - мінімальна витрата часу; - контроль за рівнем оволодіння великої кількості інформації. Недоліки: - можливість вгадування; - не дозволяє виявити вміння наводити приклади з життя; - не завжди можна виявити глибину оволодіння матеріалом; - така перевірка дзволяє виявити лише знання фактів, але не здібності. Висування до всіх учнів стандартних вимог, що забезпечується використанням однакових за кількістю і складністю контрольних завдань, запитань. При чому аналіз відповіді, виведення і фіксація оцінки можуть здійснюватися за допомогою індивідуальних автоматизованих засобів. Поширеним способом стандартизаці опитування у шкільних умовах є застосування перфокарт, використання ТЗН. Читайте також:
|
||||||||
|