Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система ефективного регулювання фондового ринку

Підготовка фахівців

Однією з найважливіших передумов подальшої розбудови фондо­вого ринку є його кадрове забезпечення. Головна мета освітньої полі­тики в галузі фондового ринку та корпоративного управління - це створення ефективної загальнонаціональної системи підготовки, пере­підготовки та підвищення кваліфікації фахівців з питань фондового ринку та корпоративного управління.

Реалізація цієї політики дозволить:

■ створити комплексну, постійно функціонуючу систему підготовки фахівців з питань фондового ринку та корпоративного управління, застосовуючи сучасні навчально-методичні технології та використо­вуючи міжнародний досвід у цій сфері;

■ довести систему підготовки та атестації вітчизняних фахівців фондового ринку до міжнародних стандартів;

■ забезпечити нагальні та на перспективу потреби національної економіки, зокрема фондового ринку України, у фахівцях, обізнаних у галузі ринкових відносин та атестованих на право професійної діяль­ності на фондовому ринку;

■ забезпечити координацію діяльності міністерств та відомств, наукових та навчальних установ, об'єднань професійних учасників, фахівців фондового ринку у сфері підготовки спеціалістів з питань фондового ринку.

Підготовка фахівців повинна здійснюватися на двох рівнях: базовому та професійно-спеціалізованому. Базова підготовка фахівців повинна включати в себе систему надання базової вищої освіти за напрямками фондовий ринок та корпоративне управління, а також систему перепідготовки фахівців, які мають базову вишу освіту за цими спеціальностями, з метою отримання ними другої вищої освіти.

На виконання Розпорядження Президента України „Про деякі заходи щодо створення системи підготовки, перепідготовки та під­вищення кваліфікації фахівців з питань фондового ринку та корпора­тивного управління в Україні" від 27.08.00 №271/2000-рп необхідно визначити нові спеціалізації на рівні підготовки магістрів в рамках існуючих спеціальностей:

■ за спеціальністю „Фінанси" - спеціалізація „Фондовий ринок";

■ за спеціальністю „Правознавство" - спеціалізація „Фондовий ринок та корпоративне право";

■ за спеціальністю „Міжнародна економіка" - спеціалізація „Міжна­родні фондові ринки";

■ за спеціальністю „Економіка підприємств" - спеціалізація „Кор­поративне управління".

Підготовки та підвищення кваліфікації на професійно-спеціалізо­ваному рівні повинні проводитися в навчальних закладах, ліцензованих Міністерством освіти та науки відповідного професійного спрямування за учбовими програмами по видах професійної діяльності, за якими здійснюється атестація фахівців. Програми підготовки на професійно-орієнтованому рівні повинні затверджуватися ДКЦПФР.

Офіційне засвідчення кваліфікаційного рівня фахівців фондового ринку здійснюється шляхом їх атестації. Атестація включає складання кваліфікаційних іспитів, отримання кваліфікаційного сертифіката встановленого зразка, внесення атестованого фахівця до комп'ютер­ного банку даних ДКЦПФР. Переатестація сертифікованих фахівців повинна проводитися не рідше одного разу на 3 роки.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  12. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням




Переглядів: 517

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційна прозорість фондового ринку | Принципи, цілі та завдання державного регулювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.