Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основи дослідження ринку сервісної діяльності

Критерії економічної ефективності

Особливості техніко-економічного обґрунтування створення підприємств сервісної діяльності

Основні вимоги до підприємств сервісної діяльності

Основи дослідження ринку сервісної діяльності

 

 

 

 

Ринок не є постійним. В основі будь-якого ринку лежить коливання попиту та пропозиції згідно до розвитку економічних інтересів суб’єктів ринку. Найбільш виразним кількісним описом ринку є його ємність. Ємність ринку в значній мірі залежить від кількості споживачів.

Послуга також не завжди постійна. Споживання послуги дуже часто призводить до розширення попиту та появі потреб у нових, раніш не здійснюваних послугах. Крім того, надання послуги зв'язане з тим, що практично завжди в споживачів послуги є можливість самим зробити необхідні дії, щодо сутності самої послуги. Це накладає особливі вимоги на виробника послуги, який мусить здійснити її па певному рівні і за певні кошти, таким чином, щоб отриманий результат був одночасно вигідним як для нього, так і для споживача.

Ємність ринку визначається такою кількістю потреб в послузі, яка буде мати місце на даний момент часу. Ємність ринку транспортних послуг більш змінюється в часі, чим ємність товарного ринку.

Існуючи фактори, що визначають ємність ринку транспортних послуг, можна розділити на дві основні групи. До першої групи відносяться такі фактори:

1. Загальний рівень стану економіки.

2. Збалансованість виробництва і споживання.

3. Рівень господарських зв'язків.

4. Кооперація і поділ праці.

До другої групи можна віднести такі фактори:

1. Рівень розвитку транспортної інфраструктури і транспорту взагалі.

2. Рівень декомпозиції транспортної системи.

3. Особливості транспорту і їхній прояв у конкретному регіоні.

4. Наявність відповідної професійно-кадрової бази.

По територіальному принципу ринки обмежені сферою території України у тому ступені, в якому згідно до положень ГАТС не здійснюється імпорт, або експорт послуг транспортного сервісу.

По товарній ознаці ринки можна підрозділити на:

1. Ринок фрахтування.

- по призначенню тоннажу;

- по регіонах використання.

2. Ринок експедирування.

- по родах перевезених вантажів(тарно-штучні, контейнерні і т.д.);

- по регіонах використання.

Ємність кожного ринку змінюється у відношенні зміни попиту.

Дослідження ринку транспортних послуг у даному контексті полягає у визначенні ніши ринку, ніши сегмента ринку, можливостей використання цієї ніші для власних цілей. Ніша може мати різну тривалість у часі. При цьому необхідно обов'язково установити: чи не зв'язане виникнення ніші із сезонним характером, з короткочасними змінами в економіці, тощо.

У транспортному сервісі, як правило, ніші з'являються і зникають відносно швидко. Тому, першочергова оцінка саме цих параметрів є визначальним чинником результатів проведеного техніко-економічного обґрунтування.


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  6. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  7. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  8. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  9. Автоматизація метрологічної діяльності
  10. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  11. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  12. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві




Переглядів: 544

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Договір. Різновиди договору і його основні положення. Договір транспортної експедиції | Особливості техніко-економічного обґрунтування створення підприємств сервісної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.