МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основи дослідження ринку сервісної діяльностіКритерії економічної ефективності Особливості техніко-економічного обґрунтування створення підприємств сервісної діяльності Основні вимоги до підприємств сервісної діяльності Основи дослідження ринку сервісної діяльності
Ринок не є постійним. В основі будь-якого ринку лежить коливання попиту та пропозиції згідно до розвитку економічних інтересів суб’єктів ринку. Найбільш виразним кількісним описом ринку є його ємність. Ємність ринку в значній мірі залежить від кількості споживачів. Послуга також не завжди постійна. Споживання послуги дуже часто призводить до розширення попиту та появі потреб у нових, раніш не здійснюваних послугах. Крім того, надання послуги зв'язане з тим, що практично завжди в споживачів послуги є можливість самим зробити необхідні дії, щодо сутності самої послуги. Це накладає особливі вимоги на виробника послуги, який мусить здійснити її па певному рівні і за певні кошти, таким чином, щоб отриманий результат був одночасно вигідним як для нього, так і для споживача. Ємність ринку визначається такою кількістю потреб в послузі, яка буде мати місце на даний момент часу. Ємність ринку транспортних послуг більш змінюється в часі, чим ємність товарного ринку. Існуючи фактори, що визначають ємність ринку транспортних послуг, можна розділити на дві основні групи. До першої групи відносяться такі фактори: 1. Загальний рівень стану економіки. 2. Збалансованість виробництва і споживання. 3. Рівень господарських зв'язків. 4. Кооперація і поділ праці. До другої групи можна віднести такі фактори: 1. Рівень розвитку транспортної інфраструктури і транспорту взагалі. 2. Рівень декомпозиції транспортної системи. 3. Особливості транспорту і їхній прояв у конкретному регіоні. 4. Наявність відповідної професійно-кадрової бази. По територіальному принципу ринки обмежені сферою території України у тому ступені, в якому згідно до положень ГАТС не здійснюється імпорт, або експорт послуг транспортного сервісу. По товарній ознаці ринки можна підрозділити на: 1. Ринок фрахтування. - по призначенню тоннажу; - по регіонах використання. 2. Ринок експедирування. - по родах перевезених вантажів(тарно-штучні, контейнерні і т.д.); - по регіонах використання. Ємність кожного ринку змінюється у відношенні зміни попиту. Дослідження ринку транспортних послуг у даному контексті полягає у визначенні ніши ринку, ніши сегмента ринку, можливостей використання цієї ніші для власних цілей. Ніша може мати різну тривалість у часі. При цьому необхідно обов'язково установити: чи не зв'язане виникнення ніші із сезонним характером, з короткочасними змінами в економіці, тощо. У транспортному сервісі, як правило, ніші з'являються і зникають відносно швидко. Тому, першочергова оцінка саме цих параметрів є визначальним чинником результатів проведеного техніко-економічного обґрунтування. Читайте також:
|
||||||||
|