Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості техніко-економічного обґрунтування створення підприємств сервісної діяльності

Основні вимоги до підприємств сервісної діяльності

 

 

Наявність ніші ринку, яка має достатню ємність є необхідною, але ще недостатньою умовою доцільності створення відповідного підприємства. Необхідно дати оцінку витрат та можливостей додержання відповідного рівня реалізації послуги. Це реалізується шляхом оцінки та дослідження необхідності дотримання певного кола вимог відповідного рівня. В якості головних вимог, які слід враховувати, розглядають наступні:

- до персоналу компанії;

- до керівництва компанії;

- до приміщення компанії;

- до організаційно-технічного і технологічного устаткування компанії.

На практиці орієнтуються на те, що фахівці компанії повинні мати відповідну освіту, а керівники - ще і певний досвід роботи.

Вимоги до офісу зв'язані з:

- профілем діяльності компанії, тобто чи буде компанія орієнтуватися на прийом клієнтури в себе, чи фахівці компанії будуть виїжджати до клієнта;

- місцем розміщення офісу, його фінансовим утриманням.

Технічні вимоги включають:

- необхідністю наявності плавзасобів;

- необхідністю утримання певної кількості наземних засобів переміщення;

- необхідністю обладнання певної кількості робочих місць і т.п.

В наступному переходять до економічних розрахунків по обґрунтуванню економічної доцільності створення компанії. Визначають організаційно-економічну форму компанії (АТ, ТОВ, АТЗТ), потім починають будувати організаційну структуру знов створюваного підприємства.

 

 

 

 

На першому етапі побудови організаційної структури управління, виходячи з норми часу на здійснення відповідного виду послуг, визначається кількість фахівців, які будуть їх здійснювати. На другому етапі робочі місця групуються в підрозділи по територіальним і функціональним принципам. Скупчення фахівців одних спеціальностей приводить до непоразумінь і проблем. Ці проблеми повинен вирішувати керівник першого (початкового) рівня. Далі враховуються існуючі норми на управління відповідною кількістю фахівців.

Організаційну структуру, сформовану по основній діяльності компанії, доповнюють спеціальними службами (фінансовою, кадровою, технічною, охоронною). Кожна служба, крім кадрової, буде залежати від специфіки виробництва (тобто може діяти відокремлено, або навпаки являти собою певний елемент в структурі основної діяльності).

Побудувавши організаційну структуру компанії і визначившись з технічними засобами, переходять до наступного етапу ТЕО, який полягає в калькуляції одноразових та поточних витрат на організацію та утримання даної компанії. Після визначення величини поточних і одноразових витрат визначається прогнозований обсяг надходжень (у залежності від ємності ніші ринку і ціни одиниці відповідної послуги, що на ньому склалася). Визначивши обсяг надходжень, розраховують показники економічної ефективності.

 


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  4. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. IV група- показники надійності підприємства
  7. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  8. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  9. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  10. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  11. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  12. WEB - сайт підприємства в Інтернет




Переглядів: 508

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основи дослідження ринку сервісної діяльності | Критерії економічної ефективності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.