МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КультурнийКомандний 2. Організаційних змін 3. Співробітництва(колаборативний) 5. Підсилення(крещендо)
Лекція 4. Тема: „Етапи реалізації стратегії підприємства”. План. 1. Модель процесу стратегічного управління. 2. Визначення політик, програм і процедур по кожній стратегії. 3. Визначення ключових показників для стратегічного контролю.
Рис. 4. Модель процесу стратегічного управління(Хангер, Вілен)
Приклад процесу стратегічного управління
Maytag corporatіon - процвітаючий виробник побутового устаткування починала з високоякісних пральних машин, потім шляхом злиття початку робити кухонне устаткування (Magіc Chef, Hard wіck, Jenn-Aіr), холодильники (Admіral), пилососи (Hoover). Поточний стратегічний план корпорації переглядається щорічно, має часовий обрій у 3 роки. Останній план не перелічує місію, стратегії, політику і т.п., що можна побачити з визначень вищого керівництва і діяльності корпорації в середині 1993 р. Формулювання стратегії. Місія. Широко: найкраще задоволення акціонерів, споживачів і працівників. Вузько: стати глобально орієнтованим основним виробником і продавцем устаткування для будинку. Цілі. 1. Підвищення прибутковості (корпорація мала збитки в 1992 р.). 2. Бути першим у задоволенні споживачів. 3. Зростання виробництва в Північній Америці і стати третім найбільшим виробником (по обсягу продажів у натуральному виразі) у Північній Америці. Стратегії. 1. Зростати горизонтально у виробництві побутового устаткування й у географічних обріях (в Європі й Азії), де корпорація ще недостатньо добре представлена, шляхом зовнішніх і внутрішніх злиттів і створення сучасних підприємств. 2. Зростати горизонтально усередині, поліпшуючи ефективність і якість приєднаних компаній і використовуючи досвід однієї бізнес-одиниці для впровадження якісних продуктів у бізнесі-одиниці в іншій області. Політики. 1. Пропозиції по скороченню витрат не схвалюються, якщо вони якимось чином знижують якість продукції. 2. Будь-який продукт, від найдешевшого до найдорожчого, має бути конкурентноздатним по якості і представленню. 3. Корпорація не повинна збільшувати частку ринку на шкоду прибутковості. 4. Бізнес-одиниці повинні управлятися з використанням синергізму. Реалізація стратегії. Читайте також:
|
||||||||
|