Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Культурний

Командний

2. Організаційних змін

3. Співробітництва(колаборативний)

5. Підсилення(крещендо)

 

Лекція 4. Тема: „Етапи реалізації стратегії підприємства”.

План.

1. Модель процесу стратегічного управління.

2. Визначення політик, програм і процедур по кожній стратегії.

3. Визначення ключових показників для стратегічного контролю.

 


 

 

 


Рис. 4. Модель процесу стратегічного управління(Хангер, Вілен)

 

Приклад процесу стратегічного управління

 

Maytag corporatіon - процвітаючий виробник побутового устаткування починала з високоякісних пральних машин, потім шляхом злиття початку робити кухонне устаткування (Magіc Chef, Hard wіck, Jenn-Aіr), холодильники (Admіral), пилососи (Hoover). Поточний стратегічний план корпорації переглядається щорічно, має часовий обрій у 3 роки. Останній план не перелічує місію, стратегії, політику і т.п., що можна побачити з визначень вищого керівництва і діяльності корпорації в середині 1993 р.

Формулювання стратегії.

Місія.

Широко: найкраще задоволення акціонерів, споживачів і працівників.

Вузько: стати глобально орієнтованим основним виробником і продавцем устаткування для будинку.

Цілі.

1. Підвищення прибутковості (корпорація мала збитки в 1992 р.).

2. Бути першим у задоволенні споживачів.

3. Зростання виробництва в Північній Америці і стати третім найбільшим виробником (по обсягу продажів у натуральному виразі) у Північній Америці.

Стратегії.

1. Зростати горизонтально у виробництві побутового устаткування й у географічних обріях (в Європі й Азії), де корпорація ще недостатньо добре представлена, шляхом зовнішніх і внутрішніх злиттів і створення сучасних підприємств.

2. Зростати горизонтально усередині, поліпшуючи ефективність і якість приєднаних компаній і використовуючи досвід однієї бізнес-одиниці для впровадження якісних продуктів у бізнесі-одиниці в іншій області.

Політики.

1. Пропозиції по скороченню витрат не схвалюються, якщо вони якимось чином знижують якість продукції.

2. Будь-який продукт, від найдешевшого до найдорожчого, має бути конкурентноздатним по якості і представленню.

3. Корпорація не повинна збільшувати частку ринку на шкоду прибутковості.

4. Бізнес-одиниці повинні управлятися з використанням синергізму.

Реалізація стратегії.


Читайте також:

  1. Володимир Великий, Ярослав Мудрий і культурний розвиток Київської Русі
  2. Життєвий культурний стиль
  3. Загальнолюдський культурний компонент в мовній семантиці
  4. ІІ етап — агрокультурний
  5. Культурний контекст горбачовської «перебудови».
  6. Культурний простір як простір смислових опозицій
  7. Міф як культурний феномен
  8. НАУКА ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН
  9. Петро Могила – політичний та культурний діяч України
  10. Петро Могила – політичний та культурний діяч України
  11. Постмодернізм як культурний феномен сучасного світу




Переглядів: 446

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тест №4 | Процедури.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.