Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальна характеристика інфраструктури ринку фінансових послуг

План

Тема 8. Інфраструктура ринку фінансових послуг

1. Загальна характеристика інфраструктури ринку фінансових послуг.

2.Організаційно оформлені ринки.

3.Національна депозитарна система.

4.Розрахунково – клірінгові установи.

5.Інформаційно – аналітичні системи.

 

Інфраструктура ринку фінансових послуг (фінансового ринку) покликана забезпечувати можливість реалізації еко­номічних інтересів суб'єктів економіки, сприяти координації усіх їх економічних дій, допомагати їм інтегруватись у світовий економічний та фінансовий простір.

Розвиток інфраструктури ринку фінансових послуг України по­винен бути побудований за міжнародними стандартами, але з урахуванням специфіки нашої країни.

Треба відмітити, що найменш розвиненими в кількісному і якісному відно­шенні, з точки зору відповідності до вимог ринкової економіки, є компоненти інфраструктури ринку фінансових послуг. Діяльність інфраструктури у внутрішній системі ринку сприяє формуванню попиту на фінансові послуги, зростанню обсягу асортименту пропозиції фінансових продуктів. До внутрішньої системи відносять фінансо­вий і кадровий потенціал, наявність і довіру клієнтів, уміння спів­працювати з фінансовими інститутами, якість маркетингової діяльності та ефективність стратегічних рішень.

Фінансові інститути ринку фінансових послуг реалізують свої економічні інтереси з урахуванням дій різних факторів зовнішньо­го середовища, причому на деякі з них вони можуть опосередковано впливати, дія ж інших факторів виходить за межі впливу інсти­тутів, і вони повинні пристосовуватись до них. До факторів, на які можуть впливати фінансові інститути, належать: ринковий попит, конкуренція, рівень розвитку інфраструктури ринку фінансових послуг (окремого сегменту фінансового ринку). До неконтрольованих факторів, що впливають на формування інфраструктури ринку фінансових послуг, належать: загальноекономічна ситуація в регіоні, країні та за її межами; рівень життя та заощадливості населення; кон'юнктура фінансового ринку; демографічна ситуація тощо. Дія цих факторів визначає поведінку фінансових інститутів у ринково­му середовищі, формує стратегію і тактику, окреслює можливості просування на ринку фінансових послуг у межах певної території.

Що торкається інфраструктури ринку фінансових послуг України, то вона знаходиться на стадії розвитку. Ще її не можна назвати ринковою. Але з розвитком ринкових відносин вона буде набувати ознак зрілої та сформованої інфраструктури.

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  5. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  6. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  7. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  8. VII. За видами товарів і послуг
  9. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  10. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  11. Автокореляційна характеристика системи
  12. Автоматизація туристичних послуг




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Механізм надання послуг по перейняттю ризику | Організаційно оформлені ринки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.