Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Рекламування даного товару і послуг.

Право інтелектуальної власності на торгівельну марку.

Найменування фірми повинно бути виражено державною мовою. Якщо в найменуванні використовується іноземне слово, воно має бути наведене українськими літерами.

 

Торговельна марка — це знак, який допомагає відрізнити про­дукт одного підприємства від такого самого продукту іншого підпри­ємства. Продукт у цьому разі вживається у значенні товару, тобто це все, що продається. Цей товар повинен мати розпізнавальний знак, аби покупець міг вибрати потрібний товар серед подібних. Такий ви­бір істотно спрощується, якщо продукт позначений торговельною маркою, оскільки, знаючи торговельні марки тієї чи іншої фірми, покупець може судити про якість та інші характеристики товару.

Торговельні марки виконують чотири основні функції:

1) вирізнення товару або послуг серед інших подібних, що пе­ребувають у цивільному обороті;

2) вказівка на походження товару або послуг;

3) вказівка на певну якість товару і послуг;

Марки мають бути характерними (тобто відрізнятися від назви самого товару або сфери його застосування) і в той же час різко відрізнятися від марок, що використовуються конкурентами. Функція вказівки на джерело походження товару чи послуги ду­же близька до функції виокремлення. Тут під джерелом мається на увазі не географічна область, а підприємство.

Функція вказівки на певну якість товару чи послуг полягає в то­му, що торговельна марка, за загальним правилом і традицією, що склалася, має вказувати на якість товару чи послуг, які у спожива­ча не викликають сумніву, тобто такий знак вказує на високу якість та інші позитивні характеристики товару чи послуг.

Функція рекламування є також однією з основних функцій мар­ки. Внаслідок зв'язку між товаром (послугами) і законом останній дає суспільству інформацію про товари та послуги і цим самим до­помагає володільцям стимулювати та зберігати попит на ці товари та послуги. Марки не повинні вводити в оману споживача, використо­вуватись для фальсифікованої реклами або нечесної конкуренції.

Правова охорона надається марці, що не суперечить суспільним інтересам, принципам гуманності і моралі та на яку не поширю­ються підстави для відмови в наданні правової охорони, встанов­лені законом.

Заявлене позначення має бути новим, невідомим у межах Укра­їни, тобто новизна позначення обмежується лише територією Ук­раїни.

Позначення має бути корисним. Воно має певним чином індивідуалізувати надійну конкурентоспроможність і стабільність попиту на товар і послуги.

Знак повинен мати об'єктивне вираження, яке дає змогу марку­вати ним випущені вироби й упаковку, використовувати у технічній і супровідній документації тощо без зниження якості і зовніш­нього вигляду товару, тобто бути технологічним. Нарешті, позна­чення має відповідати вимогам промислової естетики та ергономі­ки щодо благозвучності, бути милозвучним і легковимовним. Ли­ше сукупність зазначених вимог дає підставу визнати заявлене по­значення як знак для товарів і послуг.


Читайте також:

  1. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг.
  4. Важливість товару для споживача
  5. Вартісна характеристика товару подається у рахунку та у проформі-рахунку.
  6. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  7. Величина доходу від використання праці, землі й капіталу визначається величиною їхнього граничного внеску у виробництво певних товарів чи послуг.
  8. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  9. Вибір конкретної різновидності товару-представника.
  10. Вивчення товару і комплексне дослідження ринку.
  11. Види пенсійних виплат і соціальних послуг.
  12. Види транспортно-експедиторських послуг.




Переглядів: 527

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Реестраційні принципи | Перелік позначень, наведених у законі, що не можуть бути визнані як знак для товарів і послуг, поділяється на чотири групи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.