Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік позначень, наведених у законі, що не можуть бути визнані як знак для товарів і послуг, поділяється на чотири групи.

Першу групу становлять символи, позначення, відзнаки, що ма­ють уже офіційно визнане значення для держави чи суспільства. До цієї групи належать: герби, прапори, емблеми, офіційні назви дер­жав; скорочені або повні найменування міжнародних міжурядових організацій, а також офіційні контрольні, гарантійні та пробірні клейма, печатки; нагороди та інші відзнаки. У разі згоди компетен­тних органів або власників позначень вони можуть вноситися до знака як елементи, що не охороняються.

Другу групу позначень становлять позначення, які не відповіда­ють вимогам законодавства. Вони або не мають розрізняльної здат­ності, або є загальновживаними як позначення товарів і послуг певного виду, або лише вказують на вид, якість, кількість, власти­вості, призначення, цінність товарів і послуг, а також на місце і час виготовлення чи збуту товару або надання послуги. До цієї ж гру­пи належать позначення, які не можуть бути визнані знаками, ос­кільки можуть ввести в оману споживача щодо товару, послуги або особи, яка виробляє товар чи надає послуги. Не визнаються знака­ми також позначення, що є загальновживаними символами і тер­мінами.

До третьої групи позначень закон відносить такі, що є тотожни­ми або схожими настільки, що їх можна сплутати з:

1) знаками, раніше зареєстрованими чи заявленими на реєстра­цію в Україні на ім'я іншої особи щодо однорідних товарів і по­слуг;

2) знаками інших осіб, якщо ці знаки охороняються без реєс­трації на підставі міжнародних договорів, учасником яких є Ук­раїна;

3) фірмовими найменуваннями, що відомі в Україні і належать іншим особам, які одержали право на них до дати подання до па­тентного відомства заявки стосовно однорідних товарів і послуг;

4) зазначеннями походження товарів, крім випадків, коли вони включені до знака як елементи, що не охороняються, і зареєстро­вані на ім'я інших осіб, які мають право користуватися такими заз­наченнями;

5) сертифікаційними знаками, зареєстрованими у встановлено­му порядку.

До четвертої групи належать позначення, які підпадають під чинність інших законів:

1) промислові зразки, права на які належать в Україні іншим особам;

2) назви відомих в Україні творів науки, літератури і мистецтва або цитати і персонажі з них, твори мистецтва та 'їх фрагменти без згоди власників авторського права або їх правонаступників;

3) прізвища, імена, псевдоніми та похідні від них, портрети і факсиміле відомих в Україні осіб без їхньої згоди.

Закон передбачає такі види торговельних марок: словесні (сло­ва й абревіатури, наприклад "Таврія", "Славутич", КрАЗ); зображу­вальні (композиція ліній, плям, фігур, форм на площині); об'ємні (композиції фігур у трьох вимірах, тобто у формі самого виробу або його упаковки — флакони, пляшки тощо); комбіновані (сполучення зображувальних, словесних і об'ємних елементів). Знаки можуть бу­ти виконані в будь-якому кольорі чи поєднанні кольорів.


Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  4. VII. За видами товарів і послуг
  5. Автомати для продажу штучних товарів
  6. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  7. Аналізцін і товарівконкурентів
  8. Асортимент шкільних товарів
  9. Аудит готової продукції та продажу товарів, робіт та послуг
  10. Багатошаровий епітелій поділяється на
  11. Багатошаровий епітелій поділяється на
  12. Безробітні можуть відбувати це покарання і в нічний час.




Переглядів: 711

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекламування даного товару і послуг. | Право інтелектуальної власності на географічне зазначення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.