МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 5.Тема 10. Розпорядження майновими правами інтелектуальної Тема 9. Права та обов'язки власників охоронних документів на об'єкти права промислової власності Вимоги безпеки по закінченню роботи. Забороняється. Вимоги безпеки під час роботи. Вимоги безпеки перед початком роботи. Не входити в кабінет у верхньому одязі, головних уборах, брудному взутті, із громіздкими предметами. Пересуватися в кабінеті спокійно, не кваплячись. Працювати дозволяється тільки на тому комп'ютері, що виділений на дане заняття. Не розмовляти голосно, не шуміти, не відволікати інших учнів. Перед початком роботи учень повинен переконатися у відсутності видимих ушкоджень устаткування на робочому місці. Напруга в мережі кабінету включається й вимикається тільки викладачем. З технікою потрібно поводитись дбайливо, на клавіатурі працювати не поспішаючи, клавіші натискати ніжно. З появою змін у функціонуванні апаратури, мимовільного її відключення необхідно негайно припинити роботу й сповістити про це викладачеві. Контролювати відстань до екрана й правильну поставу. Не допускати роботи на максимальній яскравості екрана дисплея. Експлуатувати несправну техніку. При включеній напрузі мережі відключати, підключати кабелі, що з'єднують різні пристрої комп'ютера. Працювати з відкритими кожухами пристроїв комп'ютера. Торкатися екрана дисплея, тильної сторони дисплея, сполучних кабелів, струмоведучих частин апаратури. Торкатися автоматів захисту, пускачів, пристроїв сигналізації. Під час роботи торкатися труб, батарей. Самостійно усувати несправність роботи клавіатури. Натискати на клавіші із зусиллям або допускати різкі удари. Користуватися яким-небудь предметом при натисканні на клавіші. Пересувати системний блок і дисплей. Захаращувати проходи в кабінеті сумками, портфелями, стільцями. Брати сумки, портфелі за робоче місце до комп'ютера. Швидко пересуватися по кабінету. Класти які-небудь предмети на системний блок, дисплей, клавіатуру. Працювати брудними, вологими руками, у вологому одязі. Працювати при недостатньому освітленні. Працювати за дисплеєм довше установленого часу. Забороняється без дозволу викладача включати й виключати комп'ютер, дисплей. Підключати кабелі й іншу апаратуру до комп'ютера. Брати зі стола викладача дискети, апаратуру, документацію. Користуватися викладацьким комп'ютером. По закінченню роботи виконати дії строго за вказівкою викладача. Здати документацію й дискети.
власності (2 год.) Мета заняття: Ознайомити студентів із правами та обов’язками власників охоронних документів на об'єкти права промислової власності та поняттям розпорядження майновими правами інтелектуальної власності; навчити користуватись нормативно-правовою базою; формувати у студентів правове мислення, розвивати вміння грамотно висловлювати думки. Читайте також:
|
||||||||
|