МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Задачі, що виникають перед інженерамиОсновні категорії, властиві всім видам інженерної діяльності, – це проектування, конструювання, виробництво, експлуатація. До задач, що виникають перед сучасними інженерами, входить як ефективне використання готівки техніки і технології в якій-небудь сфері трудової діяльності - її експлуатація, так і створення нових технічних засобів і технологічних процесів, що здійснюється за рахунок проектно- конструкторської інженерної діяльності. У інженерних рішеннях повинен бути забезпечений ряд різноманітних показників: технічних, економічних, соціальних, екологічних і інших. Завдання інженерів отримати оптимальні технічні рішення, що залежить від досягнутого рівня науково-технічних знань, технічного і виробничого потенціалу. Ці рішення конкретні і повинні давати максимальний техніко-економічний ефект в наявних умовах, найбільшою мірою відповідати своєму призначенню, задовольняти соціальну потребу. Залежно від конкретних форм праці і професійних вимог виділяється декілька груп інженерних професій - конструктор, який розробляє конструкцію приладів або устаткування - технолог, що займається розробкою процесу обробки виробів - економіст, в завдання якого входить аналіз і планування економічних результатів - організатор праці, що здійснює адміністративно-господарську діяльність. Так, наприклад, інженер-технолог у своїй професійній діяльності вирішує наступні задачі: 1. Розробляє, застосовуючи засоби автоматизації проектування, і упроваджує прогресивні технологічні процеси види устаткування і технологічного оснащення, засоби автоматизації і механізації, оптимальні режими виробництва на продукцію, що випускається підприємством, і всі види різних по складності робіт, забезпечуючи виробництво конкурентоздатної продукції і скорочення матеріальних і трудових витрат на її виготовлення. 2. Складає плани розміщення устаткування, технічного оснащення і організації робочих місць, розраховує виробничі потужності і завантаження устаткування. 3. Бере участь в розробці технічно обгрунтованих норм часу (вироблення), лінійних і мережевих графіків, розраховує нормативи матеріальних витрат (норми витрати сировини, напівфабрикатів, матеріалів, інструментів, технологічного палива, енергії), економічну ефективність проектованих технологічних процесів. 4. Розробляє технологічні нормативи, інструкції, схеми збірки, маршрутні карти, карти технічного рівня і якості продукції і іншу технологічну документацію, вносить зміни до технічної документації у зв'язку з коректуванням технологічних процесів і режимів виробництва. 5. Розробляє технічні завдання на проектування спеціального оснащення, інструменту і пристосувань, передбачених технологією, технічні завдання на виробництво нестандартного устаткування, засобів автоматизації і механізації. 6. Проводить патентні дослідження і визначає показники технічного рівня проектованих об'єктів техніки і технології. 7. Бере участь в проведенні експериментальних робіт по освоєнню нових технологічних процесів і впровадженню їх у виробництво, в складанні заявок на винаходи і промислові зразки, а також в розробці програм вдосконалення організації праці, впровадження нової техніки, організаційно-технічних заходів щодо своєчасного освоєння виробничих потужностей, вдосконаленню технології і контролює їх виконання. 8. Здійснює контроль над дотриманням технологічної дисципліни в цехах і правильною експлуатацією технологічного устаткування. 9. Вивчає передовий вітчизняний і зарубіжний досвід в області технології виробництва, розробляє і бере участь в реалізації заходів щодо підвищення ефективності виробництва, направлених на скорочення витрати матеріалів, зниження трудомісткості, підвищення продуктивності праці. 10. Аналізує причини браку і випуску продукції низької якості і сортів, бере участь в розробці заходів щодо їх попередження і усунення, а також в розгляді рекламацій, що поступають, на продукцію, що випускається підприємством. 11. Розробляє методи технічного контролю і випробування продукції. 12. Бере участь в складанні патентних і ліцензійних паспортів, заявок на винаходи і промислові зразки. Як бачимо, складність завдань, що стоять перед сучасними інженерами, визначається безліччю факторів. Це і розмір технологічних систем, і необхідність враховувати весь їхній життєвий цикл. При цьому потрібно зробити розрахунок великого числа варіантів розрахунку з метою одержання компактної, ефективної в енергетичному й економічному плані, надійної ХТС, чи для побудови на основі використання доступного устаткування нової технологічної лінії (цеху, заводу й ін.). Тому сучасна інженерія немислима без комп'ютерів. И1. с29-31.
Читайте також:
|
||||||||
|