Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетингові дослідження ринку збуту продукції, робіт, послуг

Зміст стадії „розробка проекту”. Поняття скринінгу та його місце в розробці проекту

 

 

При розробці проекту всі прийняті припущення, обрані варіанти повинні бути описані та пояснені. На цій стадії визначаються здійснюваність або достатня обґрунтованість проекту в цілому та за його окремими параметрами: технічна здійснюваність, вплив на довкілля, ринкова ефективність, інституційна прийнятність, соціальні аспекти, фінансова та економічна цінність.

В міру уточнення цілей проекту та скорочення кількості варіантів і альтернатив їх реалізації проект набуває конкретності, і детальніша його розробка проводиться на основі відібраних варіантів.

Незалежно від того, проведено чи ні попередній аналіз здійснимості проекту, основний його аналіз (скринінг)має певне місце при розробці проекту. Скринінг має встановити, чи варто здійснювати проект і який з варіантів проекту є найкращим для досягнення його цілей. Аналіз здійснюється за такими аспектами:

-комерційним, або маркетинговим;

- технічним;

- інституційним;

- екологічним;

- соціальним;

- фінансовим;

-економічним.

Завдання скринінгу не є з’ясування, чи досить добра конкретна ідея проекту, щоб фінансувати її здійснення. Скринінг покликаний знайти краще з можливих рішень у заданих умовах і показати, як проект може видозмінити ці умови. Масштаб і тривалість скринінгу залежить від виду й типу проекту.

Оскільки скринінг вимагає значних коштів на розробку проекту, неминуче виникає питання, чи виправдані такі витрати. Разом з тим, добре проведений скринінг багаторазово окупиться завдяки подальшій економії коштів, необхідних для його реалізації.

При розробці проекту однією з найважливіших проблем є визначення ступеню його комплексності.

 

 

 

 

Маркетинг – стратегічна діяльність, це безперервний процес виявлення, задоволення та відновлення потреб ринку споживача інвестиційного продукту. У інвестиційному процесі при розробці проекту (бізнес-плану) проводиться аналіз ринку. Цей аналіз охоплює не тільки потоковий, а й прогнозований стан даного ринку. Обґрунтованість висновків цього розділу впливає на плановий обсяг виробництва продукції за проектом, рівень цін і суму прибутку, а отже визначає правильність наступних розрахунків ефективності інвестицій.

Маркетингові дослідження розпочинаються з характеристики потенційних покупців (клієнтів) продукції за проектом, їх особливостей і передбачу вальної чисельності на даному регіональному ринку. Водночас розглядається можлива чисельність оптових покупців продукції за межами регіону.

Наступний етап дослідження ринку пов’язаний тільки з тими видами продукції, розглянутими в інвестиційному проекті, які вже є на внутрішньому ринку. Цей етап передбачає оцінювання сучасного обсягу попиту (продажу) на продукції послуг на цьому ринку. Таке оцінювання за можливістю слід проводити за останні три роки і розглядати продукцію не тільки вітчизняного виробництва, а й імпорту.

З урахуванням очікуваної чисельності роздрібних і оптових покупців і характеристики сучасного стану попиту прогнозується можливий обсяг продажу продукції у межах розглянутого інвестиційного проекту, на наступні п’ять років з моменту початку експлуатації об’єкта.

Особлива увага при маркетингових дослідження надається оцінюванню рівням і динаміки цін на продукцію. Таке оцінювання виробляється по внутрішньому ринку України в зіставленні з рівнем світових цін на аналогічну продукцію (особливу роль відіграє вивчення світових цін на продукцію, що прогнозується продавати на зовнішніх ринках). За результатами оцінювання і виявлених тенденцій складається прогноз динаміки рівня цін на продукцію на майбутнє.

Для того, щоб вилучити вплив фактору інфляції в Україні, прогнозований рівень цін на внутрішньому ринку виражається в доларах США (перерахування цін здійснюється за курсом національного банку на момент подачі бізнес-плану).

Маркетингові дослідження ринку затверджується оцінюванням сучасного і прогнозованого рівнів конкуренції на внутрішньому ринку (насамперед на ринку регіону, в якому реалізується інвестиційний проект). У процесі такого оцінювання розглядається кількість підприємств, що випускають аналогічну продукцію; частка основних підприємств, в обсязі продажу у регіоні (Україні); прогнозовану появу на ринку нових підприємств – конкурентів.

Обсяги продукції, що плануються за інвестиційним проектом, і структура виробництва продукції розраховується за трьома одиницями виміру:

1-кількість одиниць (або в інших натуральних одиницях виміру);

2-національною валютою (у базисних цінах на момент надання бізнес-плану, скоригованих з урахуванням індексу цін без фактора інфляції);

3-доларами США (також з урахуванням прогнозу динаміки цін).

 

 


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  3. VII. За видами товарів і послуг
  4. Автоматизація туристичних послуг
  5. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  6. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  7. Актуальність дослідження
  8. Алгоритм дослідження кон’юктури
  9. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  10. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  11. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  12. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження




Переглядів: 839

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Передінвестиційні обґрунтування ідеї проекту | Оцінка життєвого циклу інвестицій і життєздатності проекту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.