МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМА: СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУЛекція 15 1. Сутність та основні поняття маркетингу. 2. Функції, принципи маркетингу. 3. Завдання маркетингу. 4. Система засобів маркетингу. 1. Дослівно термін «маркетинг» перекладається з англійської як ринкотворення, ринкова діяльність, орієнтація на ринок. Причиною зародження маркетингу стало насичення ринку, перебільшення пропозиції над попитом Першим типом ринку, що сформувався в розвинених країнах світу, став ринок продавця. Зі зростанням пропозиції над попитом сформувався інший тип ринку - ринок покупц. Провідна ідея маркетингу: Запорукою досягнення мети фірми є визначення незадоволених потреб споживачів і забезпечення бажаної задоволеності їх ефективнішими й продуктивнішими, ніжу конкурентів, методами. У літературі пропонуються наступні визначення маркетингу: Маркетинг - процес створення й реалізації товарів з метою задоволення потреб споживачів. Маркетинг- соціальний і управлінський процес задоволення потреб споживачів шляхом створення товарів, споживчих цінностей (здатність товару задовольняти потребу споживача) та обміну ними. Основні поняття: Нестаток - відчуття людиною браку чогось; нестаток не має предметної форми. Наприклад, відчуття людиною почуття голоду, спраги, холоду тощо. Потреба - це нестаток, який має предметну форму й залежить від культурного рівня людини. Попит - це потреба, підтверджена матеріально. Товар - це все, що призначено для задоволення певної потреби споживача й запропоновано на ринку для продажу. 2.Функції маркетингу: - вивчення зовнішнього середовища з метою виявлення попиту на товар; - вивчення споживача як головної дійової особи для виробника; - планування маркетингової діяльності; - розробка маркетингової товарної політики; - розробка маркетингової цінової політики; - розробка маркетингової політики розподілу; - розробка маркетингової політики комунікації - забезпечення соціальної відповідальності; - управління маркетинговою діяльністю. Принципи маркетингу: - постійний пошук і максимальна повага до споживача, орієнтованість на його потреби й вимоги, що передбачають пропонування ринку не товарів та послуг, а способів розв'язання проблем споживачів; - гнучкість у досягненні поставленої мети шляхом адаптації до вимог ринку з одночасним спрямованим впливом на нього; - комплексний підхід до розробки маркетингових планів, який передбачає використання не окремих маркетингових заходів, а комплексу маркетингу, поєднання окремих елементів якого дає змогу досягти визначеної мети; - спрямованість на довгострокову перспективу розвитку фірми.
3.Стратегічні та тактичні завдання маркетингу: Основні стратегічні завдання: - визначення стратегії поведінки фірми на ринку; - вибір і освоєння цільових ринків; - створення нових товарів, збутових і комунікаційних марке тингових систем. Основні тактичні завдання: - виявлення існуючих і потенційних бажань споживачів та попиту на товар і на цій основі обґрунтування доцільності їх виробництва; - організація НДДКР для створення нової продукції, її модифікації, узгодження її споживчих властивостей з потребами ринку; - планування й координація виробничої, збутової і фінансової діяльності ринку з урахуванням умов ринку; - організація та вдосконалення системи й методів збуту продукції; - реалізація маркетингової політики ціноутворення; - здійснення заходів щодо маркетингових комунікацій; - аналіз маркетингової діяльності.
4. Система засобів маркетингу— це сукупність прийомів і методів, конкретний інструментарій, який використовується фірмою для досягнення поставленої мети, вирішення відповідних завдань. Систему засобів маркетингу становлять такі чотири основні елементи: Product - товар; Ргісе - ціна; Рlасе - місце збуту; Рromotion - просування. Товар: дизайн, упаковка, марка й знак на товари та послуги, позиція на ринку, довжина та ширина виробничої лінії, гарантії, сервісне обслуговування тощо. Ціна: мета та стратегії ціноуворення, ціна виробника, гуртового та роздрібного торгівця, політика знижок та їх структура, умови контрактів. Канали збуту: прямий чи непрямий метод збуту, довжина та ширина каналу збуту, відбір посередників, транспортування, матеріальні запаси, зберігання, управління й контроль за каналами розподілу. Просування: реклама, персональний продаж, стимулювання споживачів, стимулювання посередників, стимулювання власного торгівельного персоналу, взаємини з громадськістю.
Читайте також:
|
||||||||
|