МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА: СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУЛекція 15 1. Сутність та основні поняття маркетингу. 2. Функції, принципи маркетингу. 3. Завдання маркетингу. 4. Система засобів маркетингу. 1. Дослівно термін «маркетинг» перекладається з англійської як ринкотворення, ринкова діяльність, орієнтація на ринок. Причиною зародження маркетингу стало насичення ринку, перебільшення пропозиції над попитом Першим типом ринку, що сформувався в розвинених країнах світу, став ринок продавця. Зі зростанням пропозиції над попитом сформувався інший тип ринку - ринок покупц. Провідна ідея маркетингу: Запорукою досягнення мети фірми є визначення незадоволених потреб споживачів і забезпечення бажаної задоволеності їх ефективнішими й продуктивнішими, ніжу конкурентів, методами. У літературі пропонуються наступні визначення маркетингу: Маркетинг - процес створення й реалізації товарів з метою задоволення потреб споживачів. Маркетинг- соціальний і управлінський процес задоволення потреб споживачів шляхом створення товарів, споживчих цінностей (здатність товару задовольняти потребу споживача) та обміну ними. Основні поняття: Нестаток - відчуття людиною браку чогось; нестаток не має предметної форми. Наприклад, відчуття людиною почуття голоду, спраги, холоду тощо. Потреба - це нестаток, який має предметну форму й залежить від культурного рівня людини. Попит - це потреба, підтверджена матеріально. Товар - це все, що призначено для задоволення певної потреби споживача й запропоновано на ринку для продажу. 2.Функції маркетингу: - вивчення зовнішнього середовища з метою виявлення попиту на товар; - вивчення споживача як головної дійової особи для виробника; - планування маркетингової діяльності; - розробка маркетингової товарної політики; - розробка маркетингової цінової політики; - розробка маркетингової політики розподілу; - розробка маркетингової політики комунікації - забезпечення соціальної відповідальності; - управління маркетинговою діяльністю. Принципи маркетингу: - постійний пошук і максимальна повага до споживача, орієнтованість на його потреби й вимоги, що передбачають пропонування ринку не товарів та послуг, а способів розв'язання проблем споживачів; - гнучкість у досягненні поставленої мети шляхом адаптації до вимог ринку з одночасним спрямованим впливом на нього; - комплексний підхід до розробки маркетингових планів, який передбачає використання не окремих маркетингових заходів, а комплексу маркетингу, поєднання окремих елементів якого дає змогу досягти визначеної мети; - спрямованість на довгострокову перспективу розвитку фірми.
3.Стратегічні та тактичні завдання маркетингу: Основні стратегічні завдання: - визначення стратегії поведінки фірми на ринку; - вибір і освоєння цільових ринків; - створення нових товарів, збутових і комунікаційних марке тингових систем. Основні тактичні завдання: - виявлення існуючих і потенційних бажань споживачів та попиту на товар і на цій основі обґрунтування доцільності їх виробництва; - організація НДДКР для створення нової продукції, її модифікації, узгодження її споживчих властивостей з потребами ринку; - планування й координація виробничої, збутової і фінансової діяльності ринку з урахуванням умов ринку; - організація та вдосконалення системи й методів збуту продукції; - реалізація маркетингової політики ціноутворення; - здійснення заходів щодо маркетингових комунікацій; - аналіз маркетингової діяльності.
4. Система засобів маркетингу— це сукупність прийомів і методів, конкретний інструментарій, який використовується фірмою для досягнення поставленої мети, вирішення відповідних завдань. Систему засобів маркетингу становлять такі чотири основні елементи: Product - товар; Ргісе - ціна; Рlасе - місце збуту; Рromotion - просування. Товар: дизайн, упаковка, марка й знак на товари та послуги, позиція на ринку, довжина та ширина виробничої лінії, гарантії, сервісне обслуговування тощо. Ціна: мета та стратегії ціноуворення, ціна виробника, гуртового та роздрібного торгівця, політика знижок та їх структура, умови контрактів. Канали збуту: прямий чи непрямий метод збуту, довжина та ширина каналу збуту, відбір посередників, транспортування, матеріальні запаси, зберігання, управління й контроль за каналами розподілу. Просування: реклама, персональний продаж, стимулювання споживачів, стимулювання посередників, стимулювання власного торгівельного персоналу, взаємини з громадськістю.
Читайте також:
|
||||||||
|