Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Презентація отриманих результатів.

Аналіз зібраної інформації.

Метою даного етапу є отримання інформації, необхідної для вирішення конкретних проблем.

Вибір стратегії аналізу даних має базуватися на результатах попередніх етапів процесу маркетингових досліджень, на відо­мих характеристиках даних, на конкретних властивостях обра­них для використання статистичних методів, а також на рівні підготовки дослідника.

Систематизація первинної інформації зазвичай відображаєть­ся в класифікації варіантів відповідей, їхньому кодуванні і пред­ставленні в зручній для аналізу формі (найчастіше в табличній).

Аналіз інформації полягає в оцінюванні вже систематизова­ної інформації, як правило, з використанням статистичних мето­дів. Остаточні результати аналізу нерідко виступають у формі рекомендацій, що представляють собою засновані на оцінці зі­браних даних пропозицій щодо дій фірми в майбутньому.

Останнім етапом дослідження є представлення звіту про йогорезультати - презентацією результатів проведеного маркетинго­вого дослідження.

Підготовка звіту і його презентація - заключна стадія марке­тингового дослідження, яка починається з інтерпретації резуль­татів аналізу даних і завершується висновками та рекомендація­ми. Як правило, звіт про результати дослідження готується в двох варіантах: докладному і скороченому. Докладний варіант являє собою цілком документований звіт технічного характеру, призначений для фахівців відділу маркетингу фірми. Скороче­ний варіант звіту призначений для керівників фірми і містить докладний виклад основних результатів дослідження, висновків і розроблених рекомендацій. При цьому він не має бути перена­сиченим інформацією технічного і методичного характеру, пер­винними документами тощо. Зміст звіту й основні вимоги до нього попередньо можуть узгоджуватися із замовником і тому можуть мати певну специфіку й особливості. Проте існують за­гальні вимоги до змісту звіту про проведене маркетингове дослідження, що передбачають обов'язкове включення до нього наступних питань.

Структура звіту про проведення маркетингового дослі­дження:

I. Титульна сторінка (містить назву звіту, інформацію (ім'я,
адреса і телефон) про дослідника або організацію, що проводила
дослідження; назву організації-клієнта, для якої написаний звіт;
дату його складання).

II. Супровідний лист (в ньому підводиться короткий підсу­мок даного проекту, що не зачіпає отриманих результатів).

III. Лист-дозвіл на проведення досліджень.

IV. Зміст (список частин звіту з відповідними номерами сто­рінок).

V. Список таблиць.

VI. Список графіків.

VII. Перелік додатків.

VIII. Резюме для керівництва (відбиває головну суть звіту, за­
безпечує читача мінімальною інформацією для оцінювання ре­зультатів, висновків, рекомендацій).

IX. Визначення проблеми.

X. Підхід до проблеми (підхід, обраний для вирішення даної
проблеми. Він має містити опис теоретичних основ; будь-які розроблені аналітичні моделі; пошукові питання; гіпотези і чин­ники, що впливають на план дослідження).

XI. План дослідження (відображає деталі проведення дослі­дження. Він містить структуру прийнятого плану дослідження, необхідну інформацію, збір даних з первинних і вторинних дже­рел, методи шкалювання, розробку анкети і її попереднє тесту­вання, методи визначення вибірки і польові роботи).

XII. Аналіз даних (описано план аналізу даних, обґрунтову­
ється стратегія аналізу даних і використані методи).

XIII. Результати (зазвичай найбільший і може складатися з
декількох глав).

XIV. Обмеження і застереження (викликані часом, бюджетом й іншими організаційними чинниками).

XV. Висновки і рекомендації.

XVI. Додатки.

 


Читайте також:

  1. Власність – це сукупність відносин між суб’єктами господарювання з приводу привласнення засобів виробництва та його результатів.
  2. Доходи по коштах, отриманих як плата за послуги
  3. Застосування табличних результатів.
  4. Класифікація та визнання доходів і фінансових результатів.
  5. Нижче наведені приклади програмних завдань для трьох рівнів результатів.
  6. Облік доходів і фінансових результатів.
  7. Облік нарахованих та отриманих доходів за кредитними операціями
  8. Облік отриманих векселів
  9. Обставини, що підлягають встановленню при розслідуванні легалізації доходів отриманих від наркобізнесу
  10. Основні напрямки використання доходів, здобутих від незаконної торгівлі наркотиками. Використання доходів отриманих від наркобізнесу для продовження злочинної діяльності
  11. Оцінка і використання результатів.
  12. Під системою оплати праці розуміється спосіб обчислення розмірів винагороди, належної виплати працівникам відповідно до витрат праці, а в ряді випадків і до її результатів.




Переглядів: 610

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Методика проведення маркетингових досліджень. | За своїм походженням вражаючі фактори можуть бути

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.