МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Стратегічне маркетингове плануванняЛекція 25 1. Сутність та послідовність здійснення стратегічного маркетингового 2. Види маркетингових стратегій, їх класифікація. 3. Маркетингові стратегії росту. 4. Маркетингові конкурентні стратегії.
1. Стратегічне маркетингове планування - процес створення и практичної реалізації генеральної програми дій підприємства. Стратегічне маркетингове планування — це управлінський процес створення та підтримування відповідності між цілями підприємства, його потенційними можливостями та шансами у сфері маркетингу. Мета стратегічного планування - визначення найбільш перспективних напрямів діяльності організації через ефективне використання її наявних ресурсів для забезпечення зростання та процвітання організації. Основними завданнями стратегічного планування є: - визначення цілей і напрямів діяльності фірми; - визначення альтернативних варіантів реалізації напрямів - координація різних напрямів діяльності; - оцінювання сильних і слабких аспектів діяльності фірми, можли-востей і загроз з боку ринку; - створення умов для ефективного розподілу продукції фірми; - визначення та обґрунтування переліку маркетингових дій; - оцінювання маркетингової діяльності фірми. Як і будь-який язсс, стратегічне планування має відбувати яз дотриманням певних принципів, що забезпечать його ефективність. Принципи маркетингового стратегічного планування такі: - взаємоузгодженість із загальнофірмовим плануванням - оскільки маркетингове стратегічне планування є складовою загальнофірмового плану, воно не може йому суперечити; - базування на дослідженні маркетингового середовища; - циклічність - МСП слід здійснювати як безперервний процес, а не розглядати як діяльність від часу до часу; - гнучкість - можливість активної адаптації стратегії згідно зі змінами маркетингового середовища; - багатоваріантність - передбачає врахування можливих змін навко-лишнього середовища на етапі формування стратегії; - повнота і комплексність - для прийняття рішення мають бути використані всі факти, події та ситуації в їх взаємозв'язку та відповідно до їх значущості; - чіткість; - економічність - витрати на планування та здійснення стратегії мають відповідати отриманому прибутку. Крім того, стратегічне планування характеризується такими ознаками: - забезпечення ефективної діяльності фірми на тривалий період у 15-20 років; - носії ідей - вищі рівні управління фірмою; - глобальний підхід до розв'язання маркетингових проблем відсутність деталізації. Рівні стратегічного планування: корпоративний, бізнес-рівень; рівень товару. На корпоративному рівні стратегічне планування застосовують участь у розробленні місії фірми, стратегічному аудиті, SWOT - аналізі, порт-фельному аналізі. На бізнес-рівні за допомогою стратегічного планування здійснюється аналіз портфелю та визначається бізнес-місія для окремих стратегічних господарських підрозділів, досліджуються ринкові позиції цих підрозділів та визначаються стратегічні напрями їх розвитку. На рівні товару маркетингове стратегічне планування встановлює маркетингову мету та визначає шляхи досягнення цієї мети щодо певних видів товарів фірми. Читайте також:
|
||||||||
|