МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Напрями розвитку асортименту шкільних, письмових та канцелярських товарівПлан лекції
1.Сучасний ринок шкільних, письмових та канцелярських твоарів. 2.Асортимент шкільних товарів.
Література: 1.Л.Г.Войнаш, Л.І.Байдакова і ін. Товарознавство непродовольчих товарів.ч.1./Підручник.-К.:НМЦ «Укоопосвіта»,2004.-с.294-319 2.В.І.Михайлов, Т.Г.Глушкова та ін. Непродовольчі товари./Підручник.-К.:Книга,2005.-с.396-414 3. ДСТУ 3179-95
Шкільно-письмові, канцелярські та офісні товари включають широку групу непродовольчих товарів, які в більшості випадків мають невеликі розміри, але постійно необхідні вдома, в школі та офісі для писання, креслення, малювання, навчання, для виконання математичних розрахунків, діловодства, художніх та інших видів робіт. Ця група товарів являє собою вироби різної складності - від простого олівця до програмованих калькуляторів, електронних книжок та офісної техніки (принтерів, факсів, копірів). З кожним роком в Україні збільшується виробництво цих товарів, розширюється асортимент, з'являються нові товари з поліпшеними споживними властивостями. Структура споживних властивостей є основою формування переліку показників якості, адже номенклатура показників якості товарів повинна відповідати номенклатурі його споживних властивостей. Це повною мірою стосується і шкільно-письмових, канцелярських та офісних товарів. Споживні властивості цих товарів поділяються на функціональні, ергономічні, естетичні властивості, а також надійність, безпечність використання та соціальне призначення. Соціальне призначення шкільно-письмових, канцелярських і офісних товарів — це доцільність та необхідність їх виробництва, збуту та споживання. Для цієї групи товарів соціальне призначення має велике значення. На ринку України канцелярські, шкільно-письмові та офісні товари традиційно поділяють на два комплекси - товари для школярів і студентів та товари для офісу, вважаючи, що співвідношення цих товарних груп в середньому 60:40 (у грошовому вираженні) на користь товарів для офісу. Вважається, що ринок канцтоварів - це індикатор ділової активності в країні. За результатами аналізу об'ємів реалізації, результатами маркетингових досліджень, вивчення попиту формуються висновки про необхідність вдосконалення та розробку нових товарів. Так, свого часу мікрокалькулятори замінили такі товари, як арифмометри, логарифмічні лінійки, конторські рахівниці. Приладдя для писання нині налічують фломастери і маркувальні олівці оригінальних конструкцій, автоматичні ручки зі змінними балонами та інші вироби цієї групи. З'явилися нові види приладдя для діловодства, дрібноофісної техніки та сучасні види технічних засобів для друкування і передавання текстів на відстань. Функціональні властивостівизначають відповідність кожного товару його цільовому призначенню. Так, олівці за призначенням можуть бути шкільними, канцелярськими, для креслення ти малювання. Мікрокалькулятори за призначенням поділяють на прості, інженерні та програмовані. Так, показниками функціональних властивостей ручок є довжина та товщина безперервної лінії письма, витрати чорнил на 100 м, якість лінії, тобто її суцільність, однорідність та стійкість кольору. Для степлерів та дироколів - це кількість аркушів, що вони мають пробити, для гострилок - якість заточування олівців, для гумок - якість видалення та виправлення написів, для папок із затискачем - міцність кріплення паперу тощо. Ергономічні властивості - це властивості шкільно-письмових, канцелярських та офісних товарів забезпечувати зручність у процесі використання. Кожна нова модель за своєю конструкцією, формою, масою повинна бути зручнішою і комфортнішою. Так, для підвищення ергономічності ручок було впроваджено гріпи - гумові або каучукові втулки на рівні пальців. У степлерах та диропробивачах для зручності застосовують гумові деталі. Показниками якості є зручність користування, відповідність конструкції антропометричним, фізіологічним та психофізіологічним можливостям людини. Так, показниками антропометричних властивостей є розміри робочих частин деталей офісної техніки та шкільно-письмових товарів. Діаметр і форма ручок, олівців, фломастерів, розміри клавіш калькуляторів повинні відповідати антропометричним характеристикам руки людини і забезпечувати зручність. Основними психофізіологічними вимогами до офісної техніки є відповідність можливостям людини сприймати візуальну інформацію. Шум при роботі деяких технічних засобів може впливати на психологічний і фізіологічний стан людини. Естетичні властивості характеризують художнє оформлення та зовнішній вигляд виробів. Вони визначаються інформаційною виразністю, цілісністю композиції, раціональністю форми та досконалістю виробничого виконання. Канцелярські, шкільно-письмові та офісні товари бувають найрізноманітнішої форми, силуету, фактури поверхні, кольору, характер оздоблення. Товари для школярів традиційно мають різноманітні форми, виразні кольори і відтінки, для їх оздоблення використовується практично усі кольори, натомість товари для офісу класичної форми, переважають моделі темних кольорів. Надійність користування - це властивості товарів, які обумовлюють здатність зберігати основні параметри в межах, які відповідають визначеним умовам споживання. Надійність постійно змінюється внаслідок процесів, які відбуваються при зберіганні, спожинанні та експлуатації. Основними показниками надійності є термін служби і ресурс (гранична можливість експлуатації). Безпечність та нешкідливість - властивості, що забезпечують нешкідливість та безпечність при користуванні шкільно-письмовими, канцелярськими та офісними товарами. Показниками якості є електрична міцність ізоляції виробів, ефективність дії захисних пристроїв та інші.
Читайте також:
|
||||||||
|